Rinkodaros Planas Naujo produkto įvedimas į rinką


Marketingo planas.

Įvadas. Apie įmonę. Naujo produkto - sūrio „Mocarela su prieskoniais“ ypatumų analizė. Naujo produkto įvedimas į rinką. Vartotojų elgsenos naujo sūrio „Mocarela su prieskoniais“ atžvilgiu tyrimo rezultatų analizė. Naujo produkto įvedimo į rinką strategijos pasirinkimas. Produkto strategijos pasirinkimas. Kainos strategijos pasirinkimas. Paskirstymo strategijos pasirinkimas. Rėmimo strategijos pasirinkimas. Literatūra.


Pristatytas naujas produktas – sūris „Mocarela su prieskoniais“, atliktas vartotojų elgsenos naujo sūrio „ Mocarela su prieskoniais “ atžvilgiu tyrimas. Parinkta naujo gaminio įvedimo į rinką strategija bei parengtas naujo produkto marketingo kompleksas (produkto strategija, kainos strategija, paskirstymo strategija, rėmimo strategija).

Mocarela sūris pripažintas pasaulyje, turbūt vienas skaniausių sūrių. UAB “Bagaslaviškio pieninė” atlikus rinkos analizę nusprendė įvesti naują produktą į rinką sūrį “Mocarela su prieskoniais”. Naujas produktas išsiskiriantis išvaizda, patrauklia forma, skoniu ir kvapu. Šis produktas gaminamas tik iš natūralaus lietuviško pieno. Šis sūris itin tinka patiekti ant stalo, pjaustyti į sūrių komplektus.

Pagal dalyvių apklausą galime teigti, kad jiems sūris labiausiai patiko dėl jo skonio ir išvaizdos.

Pagal šio tyrimo rezultatus galime teigti, kad dalyviai šį produktą labiausiai pirktu 11-13Eur už kilogramą intervale. Taip pat produktą dažnai pirktu jei jo kaina būtu 13-15EUR už kilogramą intervale.

Sūris “Mocarela su prieskoniais” įpakavimas kartu atskleidžia jo spalvą ir išsiskiriančią formą. Sūris pakuojamas po 200g, kad būtų patogesnis vartojimas. Sūrio įpakavimas vakume užtikrina ilgesnį šviežio sūrio išsilaikymą.

  • Marketingas Planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2503 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 279 KB
  • Rinkodaros Planas Naujo produkto įvedimas į rinką
    9.3 - 9 balsai (-ų)
Rinkodaros Planas Naujo produkto įvedimas į rinką. (2016 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-naujo-produkto-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:58