Rinkodaros planas proginių drabužių parduotuvė


Ekonomikos kursinis darbas. Įžanga. Orientacija. Rinkos tyrimas. Mikroaplinkos elementai ir makroaplinkos elementai. Konkurentų analizė. Vartotojo elgsena. Segmentavimas. Prekė. Kaina. Pateikimo politika. Rėmimas. Išvados.


Rinkodara yra vienas svarbiausių veiksnių siekiant įsteigti ir sėkmingai plėtoti įmonę. Tinkamai vystoma rinkodara įmonei padeda ne tik sukurti naują, paklausų produktą, bet ir išlaikyti lojalių klientų ratą, susirasti geriausius tarpininkus, organizuoti rėmimą.

Darbo tikslas:

Sudaryti „Elegancijos akademija“ rinkodaros planą, kuris padėtų sėkmingai įsiskverbti ir užimti tinkama poziciją rinkoje.

Darbo uždaviniai:

Nurodyti rinkodaros komplekso elementus ir įmonės rinkodaros koncepciją.

Atlikti rinkos tyrimą.

Nurodyti rinkos mirkroelementus ir makroelementus.

Atlikti konkurentų analizę.

Ištirti vartotojo elgseną.

Susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinę rinką.

Pateikti įmonės siūlomus prekės ženklus, prekės įpakavimą ir prekės politiką visuose lygmenyse.

Nustatyti siūlomų produktų kainas ir nuolaidų teikimo strategijas.

Pardavimo tarpininkų neturime.

Mūsų įmonė finansavimą savo veiklai pradėti gavo iš investicinės bendrovės „Axis“. Šiuo metu turime 20 akcininkų.

Mūsų įmonė nuolat konsultuojasi su teisininkų kontora „Teisingumas veža“ įmonės reklamos klausimais.

Plačiajai visuomenei mūsų įmonė periodiškai rengia seminarus, produkcijos pristatymus.

Dėl mažėjančių naftos išteklių brangstant kurui, kartu išauga ir transportavimo kaštai. Tai labai aktualu mūsų įmonei, nes mes, norėdami užtikrinti gaminių kokybę, importuojame natūralias medžiagas iš įvairių pasaulio šalių (šilką – Kinijos, medvilnę – JAV ir kita).

Gamtos stichijos daro didelę įtaką pačių medžiagų savikainai. Jei dėl gamtos jėgų išgaunami mažesni kiekiai medžiagos, jos kaina kyla, kartu ir mūsų įmonė turi branginti savo produkciją arba gauti mažesnį pelną.

Ekonominė būklė daro didelę įtaką mūsų įmonei. Kadangi proginiai drabužiai nėra pirmo būtinumo prekė, todėl mūsų įmonė labai jautriai reaguoja į ekonomikos svyravimus. Akivaizdu yra tai, jog ekonominės krizės metu žmonės neskuba leisti savo pinigų proginiams drabužiams, todėl tuo metu mūsų prekyba sulėtėja, o ekonominio pakylėjimo metu žmonės turi daugiau disponuojamų pinigų, kuriuos gali laisviau leisti proginiams drabužiams. Pakilusi infliacija bei nedarbo lygis taip pat turėtų įtakos mūsų pardavimams.

Mūsų įmonė visada stengiasi neatsilikti nuo sparčiai techniškai tobulėjančio pasaulio ir todėl diegiame naujausias technologijas gamyboje, rinkodaroje, apskaitoje ir kitose įmonės srityse. Nuolatos atnaujiname savo gamybos cechus, siekiame ne rečiau kaip kas penkerius metus atnaujinti gamybines mašinas. Labai dažnai atnaujiname visa programinę įrangą. Mes tikime, kad tik sekdami naujausias technologijas ir jas taikydami, galime išlikti konkurencingi rinkoje.

Rinkodaros planas proginių drabužių parduotuvė. (2015 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-proginiu-drabuziu-parduotuve.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:44