Rinkodaros planavimas Šakočiai


Sociologijos kursinis darbas. Įvadas. IĮ „Šakočių namai“ veiklos pristatymas. IĮ „Šakočių namai“ veikloje taikomos priemonės. IĮ „Šakočių namai“ rinkodaros elementų analizė. IĮ „Šakočių namai“ prekių ir kainų analizė. IĮ „Šakočių namai“ prekių paskirstymo analizė. IĮ „Šakočių namai“ prekių rėmimo analizė. IĮ „Šakočių namai“ prekių pardavimų prognozės. Vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai. Išvados. 15Pasiūlymai. 16Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – apibendrinus teorinius, bei praktinius asortimento aspektus, susipažinti su įmonės esamų parduodamų kepinių asortimentu, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą.

pagal gautus rezultatus pateikti pasiūlymai, bei rekomendacijos.

Individuali įmonė „Šakočių namai“ yra nedidelė parduotuvė, įsikūrusi Prienų rajone, Balbieriškio miestelyje, kuri įregistruota 2005 metais vasario 2 dieną. Veiklos sritis – šakočių gamyba ir prekyba kitais kepiniais. Įmonė specializuojasi pagrinde šakočių gamyboje, bet gamina ir kitus gaminius, priima užsakymus kepinių gamybai įvarioms progoms: gimtadieniams, vestuvėms, miesto šventėms, krikštynoms, įmonės šventėms, bei kitiems proginiams renginiams.

Parduotuvė sėkmingai vykdo savo veiklą jau 10 metų. Individualios įmonės įstatinis kapitalas – 10000 eurų. Akcijos nuosavybės teisė priklauso įmonės savininkui Audriui Mitrulevičiui. Kai tik parduotuvė pradėjo savo veiklą, joje dirbo 2 darbuotojai. Šiuo metu ĮI „Šakočių namai“ darbuotojų skaičius iššaugo iki 10 darbuotojų.

„Šakočių namai“ pagrindinė vertybė – skaniausi šakočiai Lietuvoje. Tai garantuoja kokybiški gaminiai, kompetetingi ir dėmesingi darbuotojai.

Reklama. Iš lūpų į lūpas, viena geriausių reklamų. Parduotuvės iškaba, tai pat yra naudojami kontaktai ant transporto priemonės. Tai pat kontaktinė informacija yra internetinėje erdvėje. Dar apie parduotuvę galima sužinoti iš leidžiamo leidinio-laikraščio „Balbieriškis“.

Pardavimo skatinimas. Parduotuvėje taikomos nuolaidos. Rengiami gaminių ir naujų skonių pristatymas bei degustacija. Galimi gaminių išankstiniai užsakymai, bei jų pristatymas klientams.

Įmonės veikloje nagrinėjant asortimentą, matosi nepakankamai parduodamas prekių asortimentas, kuris yra ganėtinai siauras. Norint sulaukti daugiau pirkėjų ir pajamų, būtų reikalinga plėsti siūlomų prekių asortimentą, papildant naujais gaminiais. Įmonė turėtų užsiimti asortimento plėtimu.

Tai pat įmonės veikloje yra silpnai planuojama rinkodaros veikla, kurios pagalba galėtų padidinti savo žinomumą, bei sulaukti daugiau klientų, užsakymų, kas padėtų atverti naujas galimybes plėtrai, bei naujoms rinkoms. Įmonė turėtų investuoti į reklamą.

Šiai dienai yra labai populiaru informaciją rasti internete, įmonei reikėtų pasinaudoti galimybe, save pateikti, realizuoti ir internetinėje erdvėje.

Imties dydžio nustatymas. Kad būtų galima padaryti statistiškai reikšmingas išvadas reikia nustatyti minimalų tyrimų skaičių. Moksliniame darbe paprastai pasikliaujama 95 proc. patikimumo. Pasak R.Kardelio norėdami sužinoti , kiek reikia apklausti respondentų, kad iš jų būtų galima spręsti apie visą populiaciją taikome formulę.

n - imties dydis;z - koeficientas, surandamas iš vadinamųjų Stjudento pasiskirstymo lentelių (1,96);s - imties vidutinis kvadratinis nuokrypis ;p - paklaidos dydis (0,02).

Tyrimo duomenys buvo renkami IĮ „Šakočių namai“ parduotuvėje, Balbieriškio miestelyje. Analizuojant buvo tiriama IĮ „Šakočių namai“ .

Imtis šiame tyrime yra 30 respondentų. Imties skaičius nustatytas remiantis imties dydžio nustatymo formule. Tyrimo generalinę aibę sudaro pirkėjai, pirmą kartą apsilankę parduotuvėje ir nuolatiniai parduotuvės klientai, kurių nuomonė bus analizuojama.

Tyrime buvo naudojamas plačiausiai socialiniuose moksluose paplitęs tyrimo metodas – apklausa. Toks metodas pasirinktas dėl savo patikimumo ir paprastumo. Pagal šio tyrimo tikslą reikėtų pasirinkti kiekybinė tyrimo metodą. Pasirinktas kiekybinis tyrimo metodas, leižiantis patikimiau įvertinti surinktus duomenis, - anketinės apklausos duomenis. Apklausos metodas leidžia užtikrinti respondentų anonimiškumą. Mano tyrime naudojamas atrankos metodas- patogioji atranka. Parduotuvėje paliktas stovas su apklausos anketomis, tai buvo patogu ir tyrimas nereikalavo daug lėšų. Vadovaujantis rekomendacijomis dėl tyrimo etikos ir atsakomybės, anketos įžanginėje dalyje nurodomas apklausos tikslas, paaiškinimas duomenų panaudojimas, užtikrinamas informacijos anonimiškumas. Anketoje nėra asmenybę indentifikuoti prašančių klausimų. Apklausa vykdoma respondemntams atsakymus fiksuojant raštu, todėl daug dėmesio skiriama klausimų formuluolei, pateikiama anketos pildymo instrukcija.

Rinkodaros planavimas Šakočiai. (2015 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planavimas-sakociai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:56