Rinkodaros plano rengimas įmonei


Ekonomikos projektas. Įvadas. Rinkos segmentavimas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: parengti įmonei rinkodaros planą.

Darbo uždaviniai:

1.Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus;

2.Atlikti vartotojų rinkos segmentavimą;

3.Ištirti vartotojų elgesio faktorius turinčius įtakos įmonės teikiamų paslaugų pirkimui;

4.Kokie mikroaplinkos elementai įtakoja įmonę;

5.Kokie makroaplinkos elementai įtakoja įmonės veiklą;

6.Atlikti konkurentų rinkos analizę;

7.Apibūdinti prekės politiką;

8.Nurodyti kainų politiką;

9.Nurodyti pateikimo politiką;

10.Nurodyti rėmimo politiką.

Išanalizavus mokslinės, teorinės literatūros ir kitus informacinius šaltinius daromos šios išvados:

1.Rinkodaros komplekso programos elemantai leidžia geriau suvokti įmonėje vykstančius reiškinius ir procesus, įmonės vadovams priimti optimalius valdymo sprendimus, laiku atskleisti įvairių veiklos sričių trūkumus, numatyti jų veiklos efektyvumo didinimo priemones.

2.Rinkos segmentavimo procesas suskirsto vartotojus į grupes, nuo kurių priklauso jų gebėjimas pirkti produktą, taip išskyriama grupė asmenų, turinčių santykiškai panašų skonį, stengiantis sukurti konkrečius jų poreikius ir pageidavimus tenkinanti rinkodaros koplekso pasiūlymą.

3.Išorinė, vidinė veiklos aplinkos tarpusavyje glaudžiai susietos. Neegzistojant vienai iš jų, paveiktų ir kitą. Išorinės aplinkos dalis – vartotojai, turi žinoti apie vykstančius veiklos aplinkos pakitimus. Juk jie nieko nepirks nežinodami kainų lygio pakitimo. Ir atvirkščiai: perkamoji galia labai svarbi įmonei ir konkurentams. Įmonė nežinodami paklausos tarp vartotojų negalėtų pristatyti reikiamos paslaugų kokybės ir kainos.

  • Ekonomika Projektai
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (1869 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos projektai
  • Microsoft Word 59 KB
  • Rinkodaros plano rengimas įmonei
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros plano rengimas įmonei. (2015 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-plano-rengimas-imonei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:16