Rinkodaros plano rengimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkodaros metodai. Rinkodaros tikslai. Strategijos. Uab ,,palink‘‘ rinkodaros veiklos plano parengimas. Uab ,,Palink“ pristatymas. Uab ,,Palink“ misija. Uab ,,Palink“ rinkodaros tikslai. Uab ,,Palink“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab ,,Palink“ perspektyvų tyrimas. Uab ,,Palink“ tikslinė rinka ir rinkodaros strategija. Uab,, palink“ įmonės rinkodaros komplekso analizė. Uab ,,Palink“ paslaugų analizė. Uab ,,Palink“ paslaugų paskirstymo analizė. Uab ,,Palink“ rėmimo analizė. Uab ,,Palink“ pardavimo prognozė. Išvados. Literatūra. Priedai. Klausimynas.


Šio projektinio darbo tema yra UAB „Palink“ rinkodaros plano parengimas. Tiriama verslo įmonės problema ir siekiama rasti tinkamiausius variantus problemoms spręsti.

Mūsų tyrimo objektas yra prekybos centras UAB „Palink“. Taigi mūsų darbo tikslas yra parengti UAB „Palink“ prekių paslaugų kokybės analizė.

Tyrimo problema: Prekių kainos ir kokybės įtaka vartotojų pasirinkimui. Todėl atsirado būtinybė ištirti koks yra vartotojų požiūris į kainas ir kokybės santykį.

Projektinio darbo uždaviniai yra išanalizuoti mokslinę literatūrą rinkodaros planavimo klausimais, apklausos būdu išsiaiškinti įmonės tikslinę rinką ir jos poreikius, išanalizuoti paslaugas ir jų kainas.

Prieš atliekant tyrimą yra būtiną išsiaiškinti ir suprasti kas yra rinkodara, kas ją sudaro ir kas į ją įeiną, kaip ji yra įgyvendinama ir panašiai.

Sudarant rinkodaros planą yra parenkama rinkodaros strategija, kurios padedama įmonė įgyvendins savo bendruosius strateginius tikslus. Pagrindinį vaidmenį vaidina rinkodaros ir atskirų gaminių rinkų planai.

Rinkodara vaidina svarbų vaidmenį bendrovės strateginiame planavime. Pirmiausia, rinkodara užtikrina pagrindinius metodologinius principus – bendrovės strategija turi tenkinti svarbių klientų poreikius. Antra, rinkodara padeda atpažinti patrauklias rinkos galimybes ir nustatyti įmonės potencialą šiomis galimybėmis pasinaudoti. Klientus galima pritraukti pažadais, o išlaikyti – suteikiant jiems pasitenkinimą. Rinkodaros planavimas padeda šiuos pažadus suformuluoti ir tinkamai juos ištesėti.

Rinkodaros plano rengimas. (2015 m. Sausio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-plano-rengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:29