Rinkodaros praktinis darbas (2)


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Mikroaplinka. Rinkodaros makroaplinka. Konkurentų analizė. Praktinis darbas Nr. Prekės lygmenys. Kainos politika. Pateikimo politika. Praktinis darbas Nr. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas Nr.


Darbo tikslas – Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Darbo uždaviniai:

Surinkti ir susisteminti literatūros šaltinius, apibendrinti duomenis;

Sugebėti teorines žinias pritaikyti praktiniame darbe.

Teorinė ir praktinė UAB „Milon“ reikšmė išsiaiškinti ir priimti sprendimus, kurie patenkintų varotojo poreikius, tuo pačiu ir pasiektų įmonės tiklsus. Tai vadybinis procesas kuris nustato vartotoją, įvertina jo poreikius (norus) ir juos efektyviai ir pelningai patenkina. Tai kas pateikiama teorinėje dalyje, turi atsispindėti ir realiame gyvenime. Visos įmonės privalo atsižvelgti į pirkėjų ar klientų norus, ir stengtis prie jų prisitaikyti, kitaip įmonės verslas gali bankrutuoti. Mūsų įmonė taip pat ne išimtis, stengiasi prisitaikyti prie kliento poreikių ir norų.

2P – kainos vidutinės, priklauso nuo plaukų ilgio, nuo sunaudojamų produktų kiekio, nuo plaukų apimties.

3P – Vilnius: Basanavičiaus g.10

Ryšiai su visuomene: Įmonės atidarymas, įmonės gimtadienis, naujų metų vakarėlis.

Asmeniniai pardavimai: 6 kirpėjos, vadybininkas, direktorė, 3 valytojos.

Įmonė vadovaujasis Rinkodaros koncepcija, nes vartotojai eidami į kirpyklą tikisi geriausių rezultatų, o įmonė siekia patenkinti vartotojo poreikius.

UAB „KRINONA“ – kirpimo katalogai (moterų, vyrų), šukuosenų katalogai (proginių, modelinių, vestuvinių šukuosenų formavimui ir ruošimui), pirštinės, kepurėlės, tinkleliai.

UAB „KRINONA“ – plaukų džiovintuvai, karšto oro plaukų formuotuvai (fenai), plaukų tiesintuvai, plaukų suktuvai, garbanojimo žnyplės, plaukų kirpimo mašinėlės, plaukų kirpimo žirklės, šepečiai plaukams, rankšluosčiai, veidrodžiai, įrankių dėklai, šluotos kirpykloms.

UAB „DUBINGIAI“ – kosmetikos staliukai, kėdės, šviestuvai, minkštas kampas, kabykla, dideli veidrodžiai, spinta.

Akropolis Ozo g. 25 – PC Ozas, 2 aukštas, Ozo g.18, Vilnius, SPA centras „ESLAUDA“;

Panorama Saltoniškių g. 9 – UAB „Briliantinas“ Lvovo g. 13, Vilnius;

Basanavičiaus g. 10 – UAB „Spalvų tema“, J.Basanavičiaus g. 33-4, Vilnius.

Pastovūs klientai, galimi klientai (kurie susiklosčius tam tikromis sąlygoms, paslaugą gali nupirkti). Mūsų įmonės klientais gali būti: moterys, vyrai, vaikai, garbingo amžiaus žmonės.

2. Valstybinė mokesčių inspekcija – Vasario 16-osios g. 15, 01514 Vilnius, Lietuva , El.paštas – vmi@vmi.lt

3. Valstybinio socialinio draudimo fondo vadyba – Konstitucijos pr. 12, LT-09308, Vilnius, El.paštas – sodrainfo@sodra.lt

Prekė- naujų šukuosenų kūrimas ir pavaizdavimas naujuose kataloguose, perkamos geresnės priemonės, kad šukuosenų kokybė būtų geresnė. Perkami kokybiškesni plaukų dažai, kad nepakenktų plaukams, geriau nudažytų ir klientai liktų patenkinti.

Kaina- studentams ir moksleiviams daromos nuolaidos kirpimui 15 %. Garbingo amžiaus žmonėms suteikiamos nuolaidos plaukų dažymui 10 %.Mūsų kirpykloje galima atsiskaityti tiek banko kortele, tiek grynaisiais pinigais.

Paskirstymas- tam tikra organizacija, pasirinkusi mūsų kirpyklos paslaugas ir užsisakius (kirpimą, dažymą arba šukuoseną) dvidešimt penkiems ir daugiau žmonių taikomos 20 % nuolaidos.

Rėmimas- kirpykla neapseis be reklamos. Nes ji bus tik naujai atidaryta. Kad kirpykla pradėtų gauti pelno, reikia turėti daug klientų, o kad klientai sužinotų apie atidarytos kirpyklos paslaugas, reikia reklamos. Reklamuosimės per televizijos kanalą TV3, laidoje „Šok su manimi“, padarydami šukuosenas laidos vedėjams ir dalyviams, už pusę kainos ir taip gaudami nemokamą reklamą.

Mūsų kirpyklos darbuotojai stengiasi tobulinti mūsų teikiamą paslaugą, stengiasi sukurti naujas paslaugas, kad visiškai patenkintų žmonių poreikius.

Neribotos naujovių galimybės, leidžia mūsų klientams ilgiau džiaugtis mūsų kirpykloje suteiktomis paslaugomis t.y. šukuosena, plakų nudažymu.

Valstybė mūsų kirpyklą reguliuoja įvairiais įstatymais ir mokesčiais.

Valstybės ir įmonės privalo spęsti gamtos aplinkos problemas. Aplinkos taršą didina cheminės bei branduolinės medžiagos, nesuyrančios pakavimo medžiagos, dirvožemio, o per jį ir maisto produktų užteršimą dėl augalų apsaugos priemonių, ir per didelio trąšų su nitratais naudojimo. Iškyla poreikis aplinkos taršą mažinančioms technologijoms, naujoms pakavimo medžiagoms ir pan. Įmonei labai svarbūs yra energetinių išteklių kainų svyravimai.

Rinkodaros praktinis darbas (2). (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-praktinis-darbas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:06