Rinkodaros priemonių tobulinimo planas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros priemonės teoriniu aspektu. Rinkodaros samprata. Paslaugų rinkodaros komplekso samprata. Rinkodaros kompleksas. Paslauga. Kainų politika. Paskirstymo politika. Rėmimo politika. Žmonės, įvaidzis, procesas, filosofija. Uab baltnetos komunikacijos rikdodaros priemonių vertinimas. Uab „Baltnetos komunikacijos” įmonės pristatymas. Uab „Baltnetos komunikacijos” asortimento politika. Kainų politika. Rėmimo politika. Žmonių, įvaizdžio ir proceso vertinimas. Uab „Baltnetos komunikacijos“ SSGG analizė. Uab baltnetos komunikacijos rinkodaros priemonių tobulinimo planas. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo objektas ir problema. UAB “ Baltnetos komunikacijos ” yra galinga įmonė Lietuvoje, užimanti didelę dalį serverių tiekimo paslaugų rinkoje, todėl nenuostabu, kad įmonė kelia didelį visuomenės susidomėjimą.

Paskutiniais metais UAB “Baltnetos komunikacijos” neteko keletą klientų, o su jais ir pelno. Todėl iškilo problema- kodėl klientai atsisakė teikiamų įmonės paslaugų ir kas sąlygojo tai juos pasielgti.

Darbo tikslas. Nustatyti veiksnius sąlygojančius žmonių apsisprendimą naudotis teikiamomis paslaugomis.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti rinkodaros kompleksą ir jo reikšmę įmonės veikloje, teorinėje dalyje.

Įvairių knygų autoriai rinkodaros sąvoką apibūdina kiek skirtingai, todėl kyla klausimas studentams kurį apibrėžimą teisingiausia vartoti.

Visi minėti autoriai rinkodaros savoką apibūdina panašiai, taigi galime teigti, kad rinkodara – vartotojo poreikių tenkinimas.

Kiek toliau bus analizuojama įmonė, kuri teikia paslaugas, todėl aptarsimė paslaugos esmę, apibrėžimą, jos bruožus.

Rinkoje paslaugų įmonės veikia kiek kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai išplaukia kaip tarpininko iš paslaugos teikėjo.

Šiuo metu paslaugų rinkodaros komplekso elementų galima priskaičiuoti daugiau kaip „7P“.

Paslaugų rinkodaros žinovas R.Dowas teigia, kad visi „7P“ įvardijami kaip žmonės (P = people):

Remiantis autoriais (Kotleriu, Juddu, Dowu, Boomsu, Bitneriu) šiuos 7p galime apibūdinti [6, p.16-17]:

Rėmimas: reklama, reklamos agentai, asmeninis pardavimas, pardavimo skatinimas, populiarinimas, ryšiai su visuomene.

Paslauga kliento atžvilgiu [6, p.17]:

Remiantis tyrinėtojų Lehtineno, Kotlerio, Bloomo, Gummessono bei Amerikos marketingo asociacijos siūlomais apibrėžimais, paslaugai galima pateikti tokį apibrėžimą.

Kiekvienai paslaugų rūšiai reikia tam tikrų specialistų, darbuotojų su tam tikra kvalifikacija. Tačiau teikiant paslaugas būtina išlaikyti jų kokybės lygį, todėl tam svarbu būti orientuotam į pirkėjų reikalavimus.

Taigi trumpiau kaina yra vertė, kurią vartotojas sumoka už paslaugą ar gaminį.

Kaina laikoma pagrindiniu įmonės rinkos politikos elementu ir teigiama, kad ji yra efektyviausia kai taikoma kartu su kitais rinkodaros elementais pvz. rėmimu.

Kaina yra vienas iš rinkodaros komplekso elementų ir apibrėžiama taip:

kainų politikos veiksmus labai greitai galima įgyvendinti;

pirkėjai į kainų politikos priemones reaguoja kur kas greičiau negu į kitus rinkodaros veiksmus;

kainų pokyčiai paprastai labai svarbūs prekių apyvartai ir rinkos daliai;

konkurentai į kainų pokyčius reaguoja dažniausiai nedelsiant ir smarkiai”.

Prekių pateikimas vartotojui, jų paskirstymas – sudėtingas kompleksinis uždavinys, reikalingas gerai apgalvotų sprendimų.

Dauguma gamintojų savo prekės, paslaugos paskirstymo uždavinius sprendžia kartu su savo partneriais.

Pagrindiniai strateginio pobūdžio sprendimai [4, p.278-279]:

Taip pat galimi du prekių paskirstymo būdai t.y. tiesioginis ir netiesioginis būdai.

Tiesioginio ir netiesioginio prekių paskirstymo esminiai skirtumai matyti 2 paveiksle [4, p.285].

Tai skatinimas vartotojui pirkti, kuris apima tam tikrus veiksmus, sprendimus, kad būtų patrauktas vartotojo dėmesys Tai skatinimas vartotojui pirkti, kuris apima tam tikrus veiksmus, sprendimus, kad būtų patrauktas vartotojo dėmesys.

Kaip matyti iš rėmimo apibrėžimo, jis apima rinkodaros veiksmus, kuriais siekiama dviejų pagrindinių tikslų [4, p.347]:

Šie abu tikslai, būdai neretai būna susiję norint juos pasiekti.

Rėmimui būdingi tam tikri komunikaciniai metodai: prekių demonstracija, paroda jų pardavimo vietose; reklama dalijant įvairius suvenyrus susijusius su preke; mugės; lankstinukų apie įmones produktus / paslaugas platinimas ir kt.

Tam, kad rėmimas būtų sėkmingas, reikia nepamiršti pritaikyti šiuos rėmimo komplekso elementus:

Bet kuri reklama gali atlikti net keletą funkcijų [6, p.52]:

Supažindinti vartotoją su preke ar paslauga, jos ženklu, kaina ir kitomis jos savybėmis.

Priversti vartotoją galvoti, kad jis nori reklamuojamą prekę įsigyti, o paslaugą užsisakyti, parodant kokia reklamuojama prekė naudinga.

Šį rinkodaros kompleksą sudaro paslaugų įmonės personalas / darbuotojai, paslaugų įmonės klientai, paslaugų pirkėjai ir jų vartotojai.

Paslaugų įmonėje personalas / darbuotojai yra vienas svarbiausių išteklių. Tai žmonės, kurie įmonei, organizacijai teikiančias paslaugas atiduoda savo kūrybiškumą, energiją bei talentą.

Tapogi paslaugų rinkodaros komplekso elementą „žmonės“ sudaro paslaugų kūrėjai, paslaugų teikėjai ir paslaugų vartotojai [6, p.55].

Žmonės paslaugos teikimo procese gali vaidinti penkis vaidmenis [6, p.55]:

Fizinio akivaizdumo išorė – „tai paslaugų įmonės vitrinos ekvivalentas prekyboje, rodantis paslaugos kokybę ir jos kainą” [6, p.58].

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (4968 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 152 KB
  • Rinkodaros priemonių tobulinimo planas
    10 - 7 balsai (-ų)
Rinkodaros priemonių tobulinimo planas. (2015 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-priemoniu-tobulinimo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:54