Rinkodaros projektas (2)


Ekonomikos projektas. Rinkodaros kompleksas ir jo elementai. Mikro aplinka. Makro aplinka. Anketos rezultatai. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Priedai.


UAB „Žibėk“ išspendusi visus uždavinius, tikisi sužinoti ar jos planuojama produkcija ir veikla atitiks lūkesčius įsitvirtinti ir išlikti rinkoje.

4 P (rėmimas) – reklama: lankstinukai, laikraštis „Lietuvos rytas“, Facebook tinklapyje oficialus puslapis; pardavimų skatinimas: nuolaidos, lojalumo kortelės; ryšiai su visuomene: dalyvavimas parodose ir mugėse; asmeninis pardavimas: kiekvienoje parduotuvėje po 2 pardavėjus – konsultantus, kurie tiesiogiai bendrauja su klientu.

Įmonė gamins išskirtinius rankų darbo papuošalus, priims užsakymus, tam, kad kiekvienas žmogus galėtų išsirinkti tai ko jam labiausiai reikia. Visa tai darysime siekdami aukštos kokybės, bet už daugeliui priimtiną kainą.

Svarbiausias kiekvienos įmonės uždavinys yra patenkinti tam tikrus tikslinių rinkų pirkėjų (vartotojų) poreikius ir gauti pelną. Siekdama šio tikslo įmonė užmezga ryšius su žaliavų, medžiagų, įrenginių ir kitų gamybos išteklių tiekėjais, pasitelkia į pagalbą pardavimo tarpininkus bei pagalbininkus. Įmonės rinkodaros mikroaplinką sudaro tiekėjai, konkurentai, tarpininkai (pardavimo tarpininkai, pardavimo pagalbininkai), vartotojai (klientai), kontaktinės auditorijos.

Nuo to priklauso žmonių paklausos lygis. Kai jų pajamos didėja, jie perka daugiau ir geresnės kokybės prekes ir atvirkščiai, kai žmonių pajamos mažėja.

Taip pat socialinę – kultūrinę aplinką apibūdina demografiniai rodikliai. Demografiniai rodikliai ir jų tyrimas leidžia nustatyti potencialų pirkėjų skaičių ir pasiskirstymą pagal įvairius rodiklius (lytį, išsilavinimą ir pan.). O tai yra labai svarbu mūsų įmonei.

Prekėms vežioti reikalingas kuras. Taip pat gamindami papuošalus, naudojame įvairius, retus ir netradicinius akmenėlius, tauriuosius metalus.

Apklausus 124 apklaustuosius paaiškėjo, kad 95 iš jų buvo moterys, o likusieji 29 – vyrai. Galime daryti išvadas, kad papuošalus daugiausiai perka ir jais puošiasi moterys.

Apklausus žmonių paaiškėjo, kad daugiausia jų, net 88 yra 18-25 m. amžiaus, 21 apklaustųjų buvo iki 18 m. amžiaus. Šių amžiaus grupių asmenys dažniausiai pirkdavo papuošalus ir jais domėjosi.

Pasidomėjus apklaustųjų išsilavinimu iš diagramos matome, kad daugiausiai žmonių buvo studentai, nedaug atsiliko nuo jų moksleiviai. Pagal šią diagramą galime teigti, jog mūsų klientai yra dažniausiai studentai.

Apklaustųjų klausėme, ar jie renkasi papuošalų komplektus ir pastebime, kad dauguma jų nesirenka papuošalų komplektų, o komplektuoja patys.

Apklaustųjų klausėme, ar jie gaminasi papuošalus pagal užsakymą ir iš diagramos pastebime, kad net 95 apklaustieji nesigamina papuošalų pagal užsakymą, tai kartais daro 18 apklaustųjų.

Iš diagramos matome, kad 41 apklaustųjų papuošalus perka kartą į mėnesį, šiek tiek mažiau apklaustųjų rinkosi atsakymą, kad perka kas pusę metų, o papuošalus perka kas metus ir rečiau 33. Galime daryti išvadas, kad nemažai apklaustųjų papuošalus perka gana retai.

Pateikus klausimą apie priimtiną papuošalų kainą, 51 atsakė, kad priimtiniausia kaina yra 31-100Lt. Antra pagal priimtinumą kaina yra iki 30 Lt.

Paklausus apklaustųjų ar kaina daro įtaka jų pirkimui, daugiau nei pusė jų atsakė taip. Pagal gautus rezultatus galime daryti išvadą, kad kaina žmonėms yra labai svarbi renkantis papuošalus.

Iš diagramos matome, kad didžioji dalis apklaustųjų per mėnesį galėtų išleisti papuošalams iki 50Lt. Antroje vietoje liko žmonės, kurie papuošalams išleidžia 51-100Lt.

Apklaustųjų klausėme kur dažniau jie lankosi, ar prekybos centre ar pavienėse parduotuvėse ir iš diagramos matome, kad daugiau nei pusė atsakė, kad kaip kada lankosi ir prekybos centruose ir pavienėse parduotuvėse, o 44 renkasi prekybos centrus.

Paklausus apklaustųjų pagal ką jie renkasi apsipirkimo vietą, gavome tokius rezultatus: 53 renkasi vietą pagal susisiekimą, o 46 vietą renkasi pagal kainą. Todėl galime daryti išvadą, kad potencialiems klientams apsipirkimo vieta yra svarbi pagal apsipirkimą ir kainą.

  • Ekonomika Projektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 39 puslapiai (3701 žodis)
  • Kolegija
  • Ekonomikos projektai
  • Microsoft Word 1181 KB
  • Rinkodaros projektas (2)
    10 - 9 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas (2). (2015 m. Rugsėjo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:43