Rinkodaros projektas įmonės galimybių rinkoje analizė


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Praktinis darbas nr. Praktinis darbas nr. 2 Praktinis darbas nr. 2 –. Praktinis darbas nr. Praktinis darbas nr Išvados. Priedai.


Potencialių klientų klausėme, kuriame prekybos centre jie lankosi dažniausiai ir iš diagramos pastebime, kad net 76 lankosi prekybos centre ,,Akropolis”, o 15 prekybos centre ,,Ozas”. Galime daryti išvadą, kad šiuose prekybos centruose yra geriausia įsikurti savo parduotuvę.

Iš diagramos pastebime, kad patogiausia parduotuvių vieta žmonėms yra Vilniaus centras, jį renkasi net 77 apklaustieji.

Apklaustųjų klausėme ar reklama daro įtaką renkantis papuošalus. Apie pusė apklaustųjų sakė, kad reklama kartais daro įtaką, antroje vietoje matome, kad žmonės renkasi, jog nedaro jokios įtakos, Iš šios diagramos matome, kad vis dėlto didžiajai daliai apklaustųjų reklama tik kartais daro įtaka jų pasirinkimui arba nedaro išvis.

Potencialių klientų klausėme, ar per akcijas jie perka daugiau ir iš diagramos pastebime, kad apklaustųjų perka daugiau, o atsakymą kartais rinkosi 43 žmonės. Galime daryti išvadą, kad akcijos daro didelę įtaka žmonių pirkimui.

Potencialių klientų klausėme, kur jie dažniausiai sužino naujienas ir iš atsakymų pastebime, kad dauguma jų sužino internete. Galime daryti išvadą, kad daugiausia informacijos geriausia pateikti internete, nes žmonės ten sužino daugiausia naujienų.

Apklaustųjų klausėme, ar jie naudojasi lojalumo/nuolaidų kortelėmis apsipirkinėjant ir iš diagramos pastebime, kad šiek tiek mažiau nei pusė apklaustųjų atsakė, kad naudojasi, todėl galime daryti išvada, kad lojalumo/nuolaidų kortelės gali būti geras paskatinimas pirkimui.

UAB „Žibėk“ pagrindiniai konkurentai yra šie: UAB „Juvelyrika“

Palyginus mūsų įmonę su UAB „Juvelyrika“, manome, kad ši įmonė yra ganėtinai stipri konkurentė, nes gamina taip pat, kaip ir mes išskirtinius papuošalus. Tačiau atsižvelgiant į kainų skirtumą, mes esame pranašesni, nes galime pasiūlyti papuošalus žemesnėmis kainomis ir ne ką prastesne kokybe.

Mūsų įmonę palyginus su UAB „Adelina”, manome, jog ji yra taip pat gana stipri konkurentė, nes gamina išskirtinius papuošalus kaip ir mes, ir tuo labiau, jog ir panašiomis kainomis. Tai mūsų įmonei yra iš ties rimta ir stipri konkurentė.

Palyginus mūsų įmonę su UAB „Juvelyrus”, manome, kad ji ne tokia stipri konkurentė, kaip pastarosios dvi, nes ji negamina išskirtinių juvelyrikos gaminių, o tik gamina panašius į kitų, niekuom neišsiskiriančius. Tačiau kainų atžvilgiu, mūsų įmonė ir UAB „Juvelyrika” gamina panašiomis vidutinėmis kainomis. Todėl, mūsų nuomone, žmonės mieliau pasirinks ką nors išskirtinio nei tą, ką turi dauguma.

Rinkodaroje rinka nagrinėjama kaip mainų sritis, kaip informacijos objektas ir kaip rinkodaros veiklos tyrimų pagrindas. Rinką galima nagrinėti įvairias aspektais, klasifikuoti pagal įvairius požymius. Rinkos segmentavimas tai kaip strategija, įgalinanti įmonę padalyti rinką į atskirus segmentus. Rinkos segmentavimas yra būtinas, nes realiai įmonė negali orientuoti savo tyrimų. Nustačius ir išanalizavus rinkos segmentus, įmonė gali spręsti, kuriuos segmentus ji aptarnaus.

Tikslinė rinka – didžioji dalis klientų moterys, kurių amžius nuo 26 m. iki 35 m., pajamos nuo 1001Lt iki 2000 Lt, jų charakterio tipas yra sangvinikės. Šių klienčių aksesuarų nešiojimo pobūdis labiau orientuotas į šventes bei vakarėlius.

Kultūra – ji nusako tai, ką mes perkame. Vartotojų elgsenai įtakos turi tradicinė kultūrinių vertybių sistema, kurią mūsų įmonei reikia žinoti ir atitinkamai į tai reaguoti.

Subkultūra – tautinės grupės turi skirtingus savo gyvenimo stilius, etnines charakteristikas, todėl daugelis šių mikro kultūrų daro įtaką parenkant reklamą ir pateikimą.

Visuomenės klasė – daro įtakos individo elgsenai, jo pirkimo įpročiams. Mūsų įmonė savo prekes siūlys vidutinės klasės asmenims, kurie pagal savo pajamas galės įsigyti mūsų prekių.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 39 puslapiai (3701 žodis)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1180 KB
  • Rinkodaros projektas įmonės galimybių rinkoje analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas įmonės galimybių rinkoje analizė. (2016 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-imones-galimybiu-rinkoje-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:19