Rinkodaros projektas Kepyklėlė


Vadybos referatas.

Įvadas. Uab „Kepyklėlė“ rinkodaros kompleksas ir jo elementai. Rinkodaros komplekso elementai. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Vartotojo prototipas. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Konkurento analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Uab „Kepyklėlės“ rinkos tyrimas. Išvados. Literatūra.


Sukūrėme naują gamybinę įmonę UAB „Kepyklėlė“, kurioje gaminsime šakočius, pyragus ir tinginius. Atliekant rinkodaros analizę, kuri padės suprasti ir įsisavinti rinkodaros esmę ir pagrindinius tikslus, mūsų įmonė sieks maksimalaus pelno.

Tikslas – atlikti įmonės „Kepyklėlė“ rinkodaros analizę.

Įmonė vadovausis rinkodaros orientacija, todėl, kad mūsų įmonė siekia kuo daugiau parduoti savo prekių, tenkindama vartotojų poreikius.

Tikslinė rinka: tai dirbančios klientės moterys, kurių amžius yra nuo 28 iki 40 metų, jų pajamos nuo 1001 Lt iki 2000 Lt, jos ir jų šeimos mėgsta konditerinius gaminius.

Mūsų konditerinių gaminių parduotuvės klientai yra įvairaus amžiaus, kurie mėgsta mūsų gaminiais skanauti ne tik švenčių progomis. „Kepyklėlės“ vartotojas yra moteris, kurios amžius yra apie 35 metus. Ji į parduotuvę užsuka dažniausiai po darbo ar pietų pertraukos metu, 2-3 kartus per savaitę. Moteris dažniausiai žino, ko nori, todėl greitai išsirenka prekę. Kartais ji pasiteirauja apie naujus gaminius. Klientė visada atrodo tvarkingai, stilingai apsirengusi ir pasitempusi. Kartais ji nusiperka kavos prie pyrago ir mėgaujasi ja mūsų „Kepyklėlėje“.

Mikroaplinka – tai veiksniai, kurie tiesiogiai veikia įmonę, tačiau gali neturėti jokio poveikio įmonės konkurentams. Ją sudaro šie elementai:

Tikslas – išsiaiškinti makroaplinkos elementus ir aprašyti kaip jie įtakoja įmonės veiklą.

Mūsų įmonė mokslines ir eksperimentines žinias taikys siekiant praktinių tikslų. Mes stengiaės savo produkciją parduoti ne tik „Kepyklėlėje“, bet ir internetu. Įmonė bandys sukurti naujas, paklausą turinčias prekes, taip pat tobulinsime esamas prekes, kursime naujas technologijas.

Tikslas – išanalizuoti mūsų įmonės „Kepyklėlė“ konkurentus ir pateikti išvadas apie konkurentų silpnąsias ir stipriąsias puses.

Išvados: Visos šios išvardintos įmonės yra stiprios mūsų konkurentės, nes jų platus asortimentas, kainos prieinamos,o tai reiškia, kad jas gali nusipikrti kiekvienas žmogus. Šių konkurentų prekių pateikimas yra labai siauras, todėl apie jų gaminius žino žmonių mažuma, reiktų jiems reklamuoti savo prekes, taip skatinant pardavimus. Mūsų įmonė reklamuoja savo prekes per TV3 televiziją, radiją bei yra spausdinami lankstinukai su reklama apie mūsų prekes, taip pat skatina pardavimus taikydama akcijas ir organizuodama degustacijas. Mūsų įmonė taip pat remia laidą „Beatos virtuvė“. Tuo mes esame pranašesni už savo konkurentus.

1. Logotipas – svarbiausias bet kurios įmonės firminis elementas. Tai įmonės veidas ir simbolis, perteiktas grafiškai. Jį gali sudaryti:

Pavadinimas ar santrumpa, sudaranti visumą su grafiniu elementu ar simboliu;

Medus, sviestas, cinamonas, gvazdikėliai, muskato mišinys, cukrus, grietinė, kiaušiniai, miltai, kepimo milteliai, druska, citrinos žievelė, citrinos sultys.

Tikslas – nurodyti kainų politiką.

Nustatatant savo prekėms kainą, taikysime visuminių išlaidų metodą (savikaina + antkainis). Siekiant gauti pelną, turime užsidėti antkainį.

- pirmiausia, susitarimą dėl pateikimo sąlygų,

- antra, remiantis marketingo logistika, sutartų pateikimo sąlygų įvykdymą.

ŠŠios dvi veiksmų grupės turi pirkėjui 'įsigijimo' poveikį. T.y., priklausomai tiek nuo pirkėjui pasiūlytų pateikimo sąlygų, tiek nuo pačio pirkėjo pasitikėjimo pardavėju laipsnio, priklauso pirkėjo ššiandienos arba ateities apsisprendimas pirkti.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (3004 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 232 KB
  • Rinkodaros projektas Kepyklėlė
    10 - 6 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas Kepyklėlė. (2016 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-kepyklele.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:53