Rinkodaros projektas mobilioji aplikacija


Verslo verslo planas.

Įvadas. Mūsų programėlė (apps‘as). Aplikacijos „HotApp“ logotipas. Unikalios prekės idėja. Ataskaitinė forma. Rinkos tyrimas. PEST analizė. SSGG analizė. Prekės įvedimas į rinką. Kainodara. Rėmimo strategija. Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Reklamos. Išvados. Literatūra. Priedai.


Vaikystėje, kai dar neturėjome išmaniųjų telefonų, norėdami pasikviesti draugus į kiemą pažaisti, užtrukdavome ilgokai, kol apeidavome visus namus kur gyvena draugai, kartais jų net nebūdavo namuose. Sugaišdavome laiko, atlikdavome daug nereikalingo darbo kurį dabar pakeitė išmanieji telefonai. Dabar norėdami susisiekti su savo artimais draugais galime tiesiog parašyti į bendrą grupę Facebooke, Viberyje ar nusiūsti vaizdo žinutę Snapchate. Dabar viskas vystosi taip greitai, kad net nespėjame susivokti, išmanieji telefonai tobulėja vis labiau. Kišenėje turėdami išmanųjį telefoną, vienoje vietoje turime skaičiuotuvą, kalendorių, adresinę, fotoaparatą, prieeigą prie interneto ir t.t. Tai mums padeda taupyti laiką, viskas yra vienoje vietoje, mums nereikia kelių įrenginių atlikti funkcijoms. Kadangi išmanieji telefonai tiek daug padaro už mus, jie tikrai nepavargs jei mes jiems užkrausime dar kelis darbus susijusius su viešbučių apgyvendinimu ir patogumais svečiams. Siūlome jums programėlę kuri padės visa tai įgyvendinti.

Visų pirma norime atsižvelgti į tai kiek laiko galima sutaupyti naudojant mūsų siūlomą programėlę. Su šia programėle nereikės stovėti eilėje notint įsiregistruoti. Kadangi viskas vyksta virtualioje erdvėje, bus sutaupomas ne tik laikas, bet ir sumažina išlaidas raštinės reikmėms. Viešbučio kliantas galės tiesiog iškarto eiti prie savo kambario durų, nes jo telefonas yra viskas ko jam reikia. Norėdami sumažinti išlaidas viešbučiuose visų pirma siūlome atsisakyti magnetinių kortelių, kurios dažnai sukelia daug nepatogumų, neveikia, išsimagnetina, reikia laiko perprogramuoti kiekvienam naujam svečiui. Mūsų programėlė jums leis atrakinti duris tiesiai iš jūsų telefono naudodama bluetooth. Raktas gali veikti ne tik atverti duris į kambarį, viešbučio svečias gali valdyti paslaugas tiesiai iš savo išmaniojo telefono, todėl norėdamas įeiti į sporto klubą, spa ar kitą apmokamą zoną jis galės tiesiog priliesti specialią spyną su savo telefonu.

Kuriant naują produktą, svarbu apgalvoti ir galimas pardavimo kliūtis. Didžiausias sunkumas – konkurentai, kurie jau naudojasi analogiškomis idėjomis. Svarbiausias uždavinys sukūrus naują produktą – įsitvirtinti rinkoje, užsitarnauti klientų pripažinimą ir išlaikyti savo vartotojus, tenkinant jų poreikius. Programėlei įsitvirtinus rinkoje, planuojama tobulinti funkcionalumą pasitelkiant vis naujesnes informacines technologijas.

Kadangi mūsų idėja – viešbutyje pritaikoma aplikacija, kuri yra nuolatinis viešbučių klientų pagalbininkas ir palydovas - yra naujovė, visiškai naujas produktas, tikimasi, kad jį išpopuliarės ir užims svarbią dalį Lietuvos viešbučių rinkoje, taip palengvindama vartotojų apsisprendim, kur apsistoti.

Kilo idėja aplikaciją pavadinti „HotApp“ (Hotel – Viešbutis, App – aplikacija).

Norint labiau išpopuliarinti savo viešbučio aplikaciją, turi būti gerai apgalvotas logotipas, kuris atspindėtų, kokią paslaugą mes teikiame, todėl logotipo pagrindas yra durų pakabukas. Dažniausiai šis pakabukas naudojamas tada kai viešbučio svečiai nori, kad kambarys būtų sutvarkytas arba tada kai nenori būti trugdomi. Šis logotipas vaizduoja viešbučių kliantų norą naudotis programėle.

Tai unikali aplikacija, kuri padės viešbučio lankytojams lengviau orientuotis naujoje vietoje, taip pat sužinoti jiems reikiamą informaciją ir gauti norimas paslaugas.

Viešbučio aplikacijai paklausa bus. Pagal atliktą tyrimą nustatyta, kad klientai norėtų išbandyti šią unikalią paslaugą.

Tyrimas parodė, kad daugiausiai apklaustų respondentų vis dar apsistoja viešbučiuose. Iš 60, 29 atsakė, kad dažnai taip daro(3-5 kartus į menėsį) , 17 kartais (1 kartą į menėsį) , 10 gana rėtai (1 kartą per pusę metų), o 4 niekada, jie visada pas pažįstamus apsistoja.

Iš 60 respondentų, 53 atsakė, kad mėgsta naudotis technologinius įrenginius, o likusia dalis (t.y 7 žmonės), jaučiasi senamadiški, jie stengiasi bengti tokių dalykų.3-

  • Verslas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (4174 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 120 KB
  • Rinkodaros projektas mobilioji aplikacija
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas mobilioji aplikacija. (2016 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-mobilioji-aplikacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:21