Rinkodaros projektas UAB „Soliariumų studija SunShine“


Ekonomikos projektas.

Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros orientacija. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena. Mikroaplinka ir jos elementai. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų rinkos analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Pasirinktoje gamybinėje įmonėje UAB „Soliariumų studija SunShine“ bus teikiama grožio procedūra,dirbtinis įdėgis.

Rinkodara yra neatsiejama šios įmonės dalis. Ji padeda išsiaiškinti vartotojų poreikius ir norus.

Darbo tikslas:

Darbo uždaviniai:

Nurodyti rinkodaros kompleksą.

Nurodyti rinkodaros orientaciją.

Susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinį segmentą.

Nustatyti vartotojo elgesio faktorius.

Apibūdinti mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus.

Atlikti konkurentų analizę.

Pateikti prekės, kainos, pateikimo bei rėmimo politikas.

Rinkodaroje yra 4 svarbiausi įrankiai, kuriais naudojantis tenkinami vartotojo poreikiai: prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas. Tai viskas, ką įmonė pati gali kontroliuoti ir valdyti.

Pirmus metus nuo atidarymo bus taikomos žemesnės už vidutinę rinkos kainos. Kai įmonė įsitvirtins rinkoje ir pritrauks pakankamai klientų, kainos bus palaipsniui artinamos prie vidutinės rinkos kainos. Taip pat pirmus metus įmonė dalins skrajutes su nuolaida.

Santariškių g. 101, Vilnius. Įmonė bus įkurta naujai statomame name pirmame aukšte. Patalpos bus nuomojamos. Vieta toli nuo centro, tačiau šiame rajone nėra nei vienos soliariumų studijos, todėl studija turėtų sulaukti daug svečių

Turėti lojalių pirkėjų labai naudinga, nes jų nereikia skatinti pirkti – jie jau yra išbandę prekes ir paslaugas.

Pagal marketingo orientacijos schemą, įmonė ištirs esamus bei potencialius vartotojų poreikius ir numatys kaip juos patenkinti, toliau įmonė nustatys vartotojams priimtinas kainas ir išrinks labiau perkamas prekes. Kai atsiras ir didės lojalių pirkėjų ratas, įmonė geriau juos pažįs ir dar geriau tenkins jų poreikius, užtarnaus gerą reputaciją, ko pasėkoje gaus daugiau pelno, negu konkurentai. Šis pelnas vėl bus panaudojamas tiriant esamų ir potencialių vartotojų poreikius ir taip ims veikti nuosekli loginė grandinė.

Tiksinė rinka – klientės moterys, kurių amžius nuo 18 iki 30 metų ir kurių socialinė padėtis apima dirbančias moteris, kurių pajamos 301 – 600€ ir kurios rūpinasi savo išvaizda.

Pirkėjai labiausiai atsižvelgia į prekės kainą, todėl reikia nustatyti tokias kainas, kurios pritrauktų kuo daugiau klientų.

Kad mūsų prekes pirktų kuo daugiau žmonių, mes turime tobulinti dabartines mūsų prekes ir žinoma tobulinti gamybos procesus.

Išvada: išanalizavus konkurencinę aplinką, buvo padaryta išvada, kad pats stipriausias konkurentas yra UAB „Soli Sun“. Jis gerai įsitvirtinęs rinkoje, turi gera įvaizdį, savo nuolatinius klientus. UAB „Sun Lani“ kaip ir UAB „Equador“ yra maža įmonė, kaip ir Soli Sun, bet Soli Sun geriau save įtvirtino rinkoje.

Tai gi, tam, kad tapti sekminga įmone, reikia pletoti savo veikla ten, kur nėra šalia konkurentų.

Soliariumų kabinos. Gulimos ir stovimos. Mūsų kabinose Chocolate Brown Hot įdegio lempos! Tai pati naujausia technologija kurią pristato koncernas Sylvania(Vokietija).

kainos nustatymas didelės vertės pirkėjui pagrindu;

Įmonė taikys kainų metodą kaštai plius antkainis. Apsiperkant soliariumų studijų reikiamomis priemonėmis įmonė patiria išlaidas, o tam, kad įmonė gautų pelną, reikia tas išlaidas padengti.

  • Ekonomika Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (2960 žodžių)
  • Kolegija
  • Ekonomikos projektai
  • Microsoft Word 643 KB
  • Rinkodaros projektas UAB „Soliariumų studija SunShine“
    10 - 7 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas UAB „Soliariumų studija SunShine“. (2016 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-uab-soliariumu-studija-sunshine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:45