Rinkodaros projektas


Marketingo projektas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai, rinkodaros orientacija. Organizacinė struktūra. Rinkos tyrimas. Rinkodaros mikroaplinka ir jos elementai. Rinkodaros makroaplinka ir jos elementai. Vartotojo elgesio faktoriai. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Anksčiau gamintojai buvo labiau oirentuoti į gaminio kūrimą ir pardavimą, žmonių įdarbinimą, tačiau neatsižvelgavo, ko reikia žmonėms, į ką jie atsižvelgia rinkdamiesi prekes ar paslaugas. Rinkodara – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, kuri nukreipta atskirų vartotojų ar jų grupių poreikiams patenkinti (1,5). Ne visose srityse vartotojų poreikiai buvo tenkinami. Šiuolaikinė rinkodara turi atsižvelgti ne tik į pagrindinius rinkodaros komplekso elementus, nes jų vis daugėja. Kūriant prekes ar paslaugas jau reikia atsižvelgti ir į žmogų, jo psichologiją. Visas rinkodaros procesas nėra lengvai suprantamas, nors iš pat pradžių taip gali pasirodyti. Gamintojas turi atsižvelgti į potencialius pirkėjus, analizuoti jų poreikius, sugalvoti įvairiausių būdų, kurie patrauktų vartotojo dėmesį. Taip pat nekartojant konkurentų idėjų ar klaidų. Gamintojas turi siekti pripažinimo vartotojų tarpe. Tada klientai bus patys orientuoti domėtis įmonės prekėmis ar paslaugomis. Norint sėkmingai dirbti rinkoje, kurioje vyksta visi sandoriai, prekių ir paslaugų pirkimas, reikia tą rinką pažinti. O tam, kad pažinti, ją reikia ištirti. [2].

  • Marketingas Projektai
  • 2014 m.
  • 33 puslapiai (4554 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 1038 KB
  • Rinkodaros projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas. (2014 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:22