Rinkodaros projektinis darbas


Marketingo projektas.

Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir jo elementai. Rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimas. Mikroaplinkos elementa. Makroplinkos elementai. Vartotojo elgsena. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – pristatyti įmonę UAB „SUPER BURGER“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

Pardavimų skatinimas: Norint paskatinti pardavimus atidarymo proga bus nemokamai dalinamos nuolaidų kortelės, kurios suteikia 10% nuolaidą. Taip pat planuojama darbo dienomis, nuo 11:00 iki 15:00 taikyt specialius pasiūlymus pietų kompleksams.

Asmeninis pardavimas: Įmonėje dirbs pardavimo vadybininkas, 2 pardavimo agentai ir 6 pardavėjai.

Kiekviena atsakinga įmonė atlikdama rinkos analizę remiasi rinkodaros orientacija. Ji parodo į kokią vartotojų rinką yra orientuota veikla, kokie įmonės prioritetai. Išskiriamos penkios rinkodaros orientacijos rūšys: gamybos, prekės, pardavimo, rinkodaros ir socialinė – etinė.

Įmonė „SUPER BURGER“ laikosi rinkodaros orientacijos, kuri orientuota į maksimalų vartotojų poreikių patenkinimą. Prieš atidarant greito maisto užkandinę bus vykdoma apklausa, kuri padės išsiaiškinti ko ir kokiomis kainomis tikisi klientai, kokių produktų bei gėrimų pageidautų. Į jų poreikius bus atsižvelgta ir pasistengta juos įgyvendinti.

Rinkodaros tyrimai labai svarbūs norint prisitaikyti šiuolaikinėje rinkoje. Šių tyrimų dėka įmonės gali pasirinkti tinkamą strategiją norėdamos įsilieti į rinką ir pritraukti kuo didesnę rinkos dalį savo siūlomomis paslaugomis ar prekėmis. Išskiriami svarbiausi rinkodaros tyrimo etapai yra: rinkos tyrimas, apimantis rinkos duomenų rinkimą ir analizę, prekės padėties rinkoje nustatymas. Vartotojų poreikiams ir lūkesčiams matuoti yra taikomi įvairūs tyrimų metodai, kurie skirstomi į kiekybinius ir kokybinius. Mūsų įmonėje UAB „SUPER BURGER“ rinkos tyrimas atliktas kiekybiniu anketiniu apklausos metodu. Apklausos yra pakankamai greitais ir patogus tyrimo duomenų rinkimo būdas, leidžiantis atskleisti tiriamųjų poreikius, vertybes, elgsenos bruožus.

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti vartotojų poreikius, susijusius su greito maisto užkandinės teikiamomis paslaugomis.

Išsiaiškinti kaip dažnai klientai lankosi greito maisto užkandinėse ir kokias prekes perka.

Išanalizuoti kiek pinigų klientai išleidžia greito maisto užkandinėse.

Sužinoti ko klientai tikisi iš greito maisto užkandinių.

Išsiaiškinti ar reklamos įtakoja vartotojo pasirinkimą.

Apklausos metu siekta išsiaiškinti respondentų lytį. Gauti rezultatai atskleidė, kad į anketą atsakiusiųjų vyrų yra 41,1 proc. Didesnė dalis 58,3 proc. atsakiusiųjų buvo moterys.

Pagal amžiaus grupes respondentai pasiskirstė taip: 83,7 proc. apklaustųjų amžius buvo nuo 18 iki 25 metų, 10,3 proc. apklaustųjų amžius buvo nuo 25 iki 35 metų, o 3,2 proc apklaustųju amžius buvo iki 18 metų ir nuo 35 iki 45 metų.

Pagal socialinę padėtį respondentai pasiskirstė taip: 7,1 proc atsakiusiųjų buvo moksleiviai, 60,6 proc respondentų buvo studentai, 26 proc. dalyvavusių apklausoje buvo dirbantys asmenys. 3,9 proc. respondentų buvo bedarbiai, 2,4 proc. atsakiusiųjų savo socialinę padėtį įvardino kaip kitą.

Apklausos metu siekta išsiaiškinti respondentų mėnesines pajamas. 39,4 proc. respondentų mėnesio pajamos nesiekė 150 eurų, 19,7 proc. atsakiusiųjų mėnesio pajamos buvo nuo 150 iki 250 eurų, 13,4 proc. anketoje dalyvavusių žmonių mėnesio pajamos buvo nuo 250 iki 350 eurų ir 27,6 proc. respondentų mėnesio pajamos buvo nuo 350 iki 450 eurų.

Net 86,6 proc. apklausųjų lankosi greito maisto užkndinėse, greito maisto užkandinėse nesilanko tik 3,4 proc. respondentų.

Kelis kartus per savaitę greito maisto užkandinėse lankosi 20,5 proc. apklaustųjų, kelis kartus per mėnesį hreitojo maisto užkandinėse lankosi 52 proc. apklaustųjų, o kelis kartus per metus, greitojo maisto užkandinėse lankosi 27,6 proc atsakiusiųjų į anketą.

Apklausos duomenimis greitojo maisto užkandinėse lankytojai renkasi tokius patiekalus: 23,9 proc. renkasi mėsainius, 7,8 proc. renkasi dešrainius, 21 proc. renkasi kebabus, 8,4 proc. renkasi koldūnus, 5,3 proc. renkasi kibinus, 4,2 proc. renkasi čeburėkus, 10,9 proc. renkasi ledus ir 18,5 proc renkasi bulvytes.

  • Marketingas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (4766 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 417 KB
  • Rinkodaros projektinis darbas
    10 - 7 balsai (-ų)
Rinkodaros projektinis darbas. (2016 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:29