Rinkodaros SSGG analizė


Marketingo analizė. Uab ruvera. 4P Rinkodaros modelis. Mikroaplinkos veiksniai. Makroaplinkos veiksniai. Rinkos segmentavimas. SSGG analizė. Konkurentų analizė. Vartotojo kelias.


Problemos. Mažėja apyvarta. Stiprėja konkurentai.

Tikslas. Padidinti apyvarta 10%

Aptarnavimas – Vadybininkų aptarnavimas, logistikos aptarnavimas, zotechnologų aptarnavimas.

Prekės ženklas – Ruvera

Mokėjimo periodiškumas – Atsiskaitymas per 30 dienų, nuo sąskaitos išrašymo dienos

Kreditavimo sąlygos – neteikiame

Paskirstymo kanalai – Vaistinės, žemės ūkio bendrovės, ūkininkai, zoo parduotuvės, veterinarijos gydytojai, prekybos tinklai, veterinarijos vaistinės.

Rinkos aprėpimas - viena iš rinkos lyderių veterinarinių preparatų, pašarų, zoo prekių bei vaistų didmeninėje prekyboje ir gamyboje.

Asmeninis pardavimas – Įmonėje dirba 5 kvalifikuoti vadybininkai, kurie vykdo klientų paiešką ir dirba su esamais klientais.

Ryšiai su visuomene – Remiam Šiaulių gyvūnų globos namus, esam vieni iš rengiamų žemės ūkio konkursų remėjai.

Tiesioginė rinkodara - Įmonėje dirba 5 kvalifikuoti vadybininkai, kurie vykdo klientų paiešką ir dirba su esamais klientais.

Demografiniai – Turi didele įtaka, nes būtent nuo šio veiksnio proporcingai priklauso ir įmonės pajamos.

Politiniai – Labai svabus veiksnys, nes užsiimat tokia veiklos specifika, gali labai pakenkti netinkami įstatymai ar jų pakitimai.

Kultūriniai – neturi įtakos.

Gamtiniai – Turi įtakos, tam tikrų produktų pirkimui. Įtakoja tam tikros gamtinės nelaimės, pvz kiaulių maras.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (725 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 46 KB
  • Rinkodaros SSGG analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros SSGG analizė. (2015 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ssgg-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:05