Rinkodaros teorijų analizė


Rinkodaros tipai. Rinkodaros teorijos. Rinkodaros sprendimai teorija. Ekspedijavimo planavimas kursiniai. Šiuolaikinė marketingo teorija.

Marketingo kursinis darbas. Santrauka. Abstract. Įvadas. rinkodaros teorijos analizė. Rinkodaros samprata. rinkodaros tipai ir aplinka. Rinkodaros tipai. Rinkodaros aplinka. rinkos ir rinkodaros tyrimai. Rinkos tyrimai. Rinkodaros tyrimai. rinkodaros vadyba. rinkos struktūros ir konkurencija. pardavimo vadyba. Prekė. Kaina. Rėmimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šio darbo objektas – rinkodara. Pagrindinis darbo tikslas – atskleisti darbo objekto šiuolaikinėje rinkos ekonomikoje esmę. Darbe pateikiama teorinė rinkodaros bei jos įvairių veiksnių analizė. Ši analizė buvo atlikta naudojantis įvairiais mokomaisiais ir mokslinės literatūros šaltiniais, remtasi skirtingų autorių nuomonėmis, šaltiniai lyginami tarpusavyje. Darbe kai kuri informacija pateikta vaizdinėmis priemonėmis (paveikslėliais bei lentele). Darbą sudaro šeši skyriai: rinkodaros teorijos analizė; rinkodaros tipai ir aplinka; rinkos ir rinkodaros tyrimai; rinkodaros vadyba; rinkos struktūros ir konkurencija; pardavimo vadyba. Sujungus šiuos skyrius į bendrą visumą gaunamas puikus tyrimo rezultatas: atskleista šiuolaikinė rinkodaros esmė.

Rinkodaros teorijų analizė. (2013 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-teoriju-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:22