Rinkodaros tobulinimas


Marketingo diplominis darbas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Rinkodaros aplinka. Rinkodaros kompleksas. Prekė. Kaina. Pateikimas ir paskirstymas. Rėmimas. Įmonės įvaizdis. Rinkodaros tyrimas. Rinkodaros veiklos planavimas ir kontrolė. Rinkodaros strategija siekiant konkurencinio pranašumo. Pozicijos apsaugojimas. Naujovės ir naujų produktų kūrimas. Naujovių keliama rizika. Idėjų atranka. Prekybos skatinimo priemonės. Darbo metodai ir priemonės. Tyrimo eiga. Duomenų rinkimo metodai. Duomenų analizės metodai. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Įmonės ab „pienių dvaras“ rinkodaros aplinka. Ab „pienių dvaras“ rinkodaros kompleksas. Prekės analizė. Kainos analizė. Pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės įvaizdis. Ab „pienių dvaras“ prekės ženklo vietos rinkoje apžvalga. Ab „pienių dvaras“ naujo produkto kūrimas. Ab „pienių dvaras“ vaikų linijos kūrimas. Ab „pienių dvaras“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Ab „pienių dvaras“ ssgg analizės strateginiai siūlymai ir kryptys. Ab „pienių dvaras“ strateginio planavimo įvertinimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Anotacija. Annotation. Priedai.


Temos aktualumas. Įmonėje atliekamas rinkodaros veiklos vertinimas parodo, kokia esamoji ne tik rinkodaros sprendimų, bet ir visos organizacijos padėtis. Tai labai aktualu jau veikiančioje AB „Pienių dvaras“, kai reikalinga įvertinti įmonės jau padarytus sprendimus, sugebėti išskirti privalumus ir trūkumus. Pateikiant įmonės rinkodaros veiklos analizę, įvertinus jos veiksnių: rinkodaros aplinkos, komplekso, rinkodaros tyrimo bei planavimo ir valdymo kontrolės tipo įtaką, galima tikėtis sėkmės rinkoje bei realesnių rezultatų.

Darbo problema. Besikeičianti konkurencinė aplinka rinkoje.

Darbo objektas: AB „Pienių dvaras“ rinkodaros organizavimo tobulinimo kryptys.

Darbo tikslas: Išanalizuoti AB „Pienių dvaras“ rinkodaros organizavimo tobulinimo kryptis.

Darbo uždaviniai:

1)charakterizuoti įmonės veiklą;

2)nustatyti, kaip gali įtakoti įmonės veiklą mikroaplinka bei makroaplinka;

3)apžvelgti rinkodaros kompleksą;

4)apk lausti prekinio ženklo produkcijos vartotojus ir aptarti gautus duomenis;

5)sudaryti SSGG analizę, kuri išryškintų įmonės silpnąsias ir stipriąsias puses;

6)gautus rezultatus apibendrinti išvadose.

Darbo metodai: teorinės rinkodarinės literatūros analizė, antrinių dokumentų nagrinėjančių įmonės rinkodarinę veiklą analizė, internetinių duomenų apžvalga, atlikta anketinė apklausa bei SSGG analizė.

Darbo struktūra. Šį darbą sudaro trys pagrindinės dalys.

Pirmojoje dalyje pateikiama informacinių šaltinių analizė apie rinkodaros organizavimo tobulinimo kryptis, jų elementus.

Antrojoje dalyje pateikiami darbo metodai ir jų priemonės, kokiais šaltiniais remiantis buvo rašomas darbas ir kaip gauti tyrimo rezultatai.

Trečiojoje dalyje pateikiama prekybinės įmonės veiklos analizė ir tyrimo rezultatai.

Rinkodaros tobulinimas. (2013 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:36