Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rikos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikomo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – pristatyti įmonę UAB „MOBILIŲJŲ TELEFONŲ DEKORACIJOS“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

Uždaviniai:

1.Pateikti rinkodaros komplekso elementus.

2.Apžvelgti rinkos segmentavimą.

3.Atlikti rinkos tyrimą ir pateikti rinkos tyrimo anketą.

4.Išnagrinėti konkurentų analizę.

5.Atskleisti rėmimo politiką.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Tadas
  • 29 puslapiai (2838 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 412 KB
  • Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos. (2015 m. Sausio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas-mobiliuju-telefonu-dekoracijos.html Peržiūrėta 2017 m. Liepos 27 d. 19:49