Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rikos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikomo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – pristatyti įmonę UAB „MOBILIŲJŲ TELEFONŲ DEKORACIJOS“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

Uždaviniai:

1.Pateikti rinkodaros komplekso elementus.

2.Apžvelgti rinkos segmentavimą.

3.Atlikti rinkos tyrimą ir pateikti rinkos tyrimo anketą.

4.Išnagrinėti konkurentų analizę.

5.Atskleisti rėmimo politiką.

Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos. (2015 m. Sausio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas-mobiliuju-telefonu-dekoracijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:44