Rinkodaros tyrimas Tymbark sultys


Tymbark sultys kaina. Sultys tymbark. Tymbark sultys gamintojas. Tymbark sultys aplinka. Tymbark pajamos. Tymbark sulciu reklama. Tymbark sulčių gamintojas. Tymbark ukis. Marketingo planas tymbark. Sultys buteliukais tymbark kaina.

Vadybos tyrimas. Tyrimas su anketa ir išvadomis, apklaustuju lentele. Problema:„tymbark“ sulčių gamintojai pastebėjo, kad per praėjusius metus sumažėjo produktų perkamumas. Tikslas:išsiaiškinti kodėl sumažėjo „ tymbark“ sulčių paklausa.


PROBLEMA:

„Tymbark“ sulčių gamintojai pastebėjo, kad per praėjusius metus sumažėjo produktų perkamumas.

TIKSLAS:

Išsiaiškinti kodėl sumažėjo „ Tymbark“ sulčių paklausa.

HIPOTEZĖS:

1)Neprieinama sulčių kaina;

2)Prekė neatitiko vartotojų poreikių;

3)Vartotojų netenkina prekės kokybė.

Tyrimo metu buvo apklausti 20 atsitiktinių prekybos centro „Maxima“ pirkėjų. Jų amžiaus intervalas nuo 18 iki 50 metų.

Lentelėje pateikti apklausos rezultatai.

Pirmoji hipotezė pasitvirtino. Tyrimas parodė, jog vartotojų apsisprendimą nepirkti „Tymbark“ sulčių lemia per didelė jų kaina. Kaina vartotojams gali būti per didelė, dėl sumažėjusių vartotojų pajamų, visuotinės krizės bei panašių pigesnių pakaitalų, t.y. konkurentai panašią prekę pasiūlo pigiau, vartotojams prieinama kaina.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2012 m.
  • 4 puslapiai (645 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Rinkodaros tyrimas Tymbark sultys
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimas Tymbark sultys. (2012 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas-tymbark-sultys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:10