Rinkodaros tyrimas


Grozio salonu paslaugu pasiula ir paklausa. Rinkodaros tyrimai. Soliariumo paslaugos analize. Marketingo tyrimu paslaugos lietuvoje. Marketingo tyrimo objektai. Marketingo tyrimu paslaugos. Soliariumu paklausa. Imones teikiancios marketingo tyrimu paslaugas. Rinkodaros testas. Kosmetikos prekes poreikio tyrimas.

Vadybos tyrimas. Įvadas. Anketos duomenų aptarimas. Išvados. Litetratūra. Priedai. Darbo objektas. Soliariumų paslaugos. Darbo tikslas. Išanalizuoti soliariumų paslaugas klaipėdos mieste. Darbo uždaviniai. Išsiaiškinti verslo idėjos specifiką bei ekonominį apibūdinimą. Apžvelgti soliariumų paslaugas teikiančių įmonių teisinį statusą ir skaičiaus dinamiką per 5 metus. Išsiaiškinti soliariumų paslaugų vartotojus. Išanalizuoti kokybės elementų svarbą soliariumų paslaugose. Apžvelgti soliariumų paslaugų paklausos formavimosi prielaidas ir veiksnius. Nustatyti soliariumų paslaugų gyvavimo stadiją ir poveikį kitoms verslo šakoms. Pritaikyti paslaugų plėtotės modelį soliariumų paslaugoms.


Šiuolaikinėje visuomenėje vis daugiau pastangų įdedama išorinei estetikai. Vis daugiau žmonių ryžtasi patobulinti savo išvaizdą. Ją pagražinti yra pakankamai daug metodų, nuo natūrialių priemonių iki plastinių operacijų. Pagrindinis tikslas – atrodyti gražiai, nes šis išorės vaizdinys gali lemti daugelį dalykų mūsų gyvenimuose, nors jis ir laikinas.

įdegęs kūnas, šiais laikais, skaitomas grožio privalumas. Nors atsigręžus į praeitį įdegis , senovės laikais, buvo žemesniųjų sluoksnių žyma. Rusva, ruda odos spalvos tais laikais buvo būdingos varguoliams, tarnams, žmonėms be ateities. Keičiantis kultūroms, tradisoliariumų paslauga apima tik patį įdegio procesą. Gali būti išimčių pvz. Grožio salonuose gali būti teikiamos ne tik manikiūrų, pedikiūrių ir kt. , bet ir soliariumų paslaugos.

šios paslaugos yra nematerialios, materialios yra tik kosmetika, kurios naudojamos paslaugos teikime. Pagal poreikių ir naudingumo aspektą soliariumų pmūsų pasirinkta paslauga pagal vartojimo būdą yra individualaus profilio. Pagal vartotojo vietą gamyboje – vartotojiškos paskirties galutinė paslauga. Pagal teikėjo juridinį statusą yra privačios, teikiamos firmų. Pagal technologinį istorinį kitimą soliariumų paslaugos yra šiuolaikinės. Pagal gamybos veiksnių poreikį yra imlios kapitalui, nes reikia specifinių įrenginių (soliariumų kabinų). Pagal kliento dalyvavimą veikloje yra reikalaujančios vartotojo dalyvavimo. Ši paslaugos rūšis gali būti orientuota tik į tiesioginį vartotoją. Paslauga skirta konkrečiam žmogui. Pagal rezultato išreiškimo galimybes ir našumo analizės taikymo laipsnį pasirinkta soliariumų paslauga priskiriama paslaugoms turinčiioms aiškiai apibrėžtą veiklos pagrindą. Pagal ūkinės veiklos grupes, soliariumų paslaugos yra verslo paslaugos. Norint parodyti šios paslaugos dinamiką per penkerius metus reikėtų išsamesnio tyrimo. Todėl mes išsamesnio tyrimo neatliekame ir darome preilaidą, kad soliariumų paslaugos auga.

Kadangi Lietuvoje vasaros nėra labai ilgos ir karštos, tiek moterys tiek vyrai vis labiau ėmė skirti dėmesio savo išvaizdai. Vartotojai vis dažniau ėmė lankytis soliariumų studijose. Soliariumo paslaugų pasiūla sparčiai pradėjo augti ir padidėjo soliariumų studijų skaičius. Remiantis internetiniu informaciniu puslapiu www. Lt, studijų teikiančių soliariumų paslaugas klaipėdoje apytiksliai yra.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2011 m.
  • 14 puslapių (1720 žodžių)
  • Mokykla
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 91 KB
  • Rinkodaros tyrimas
    8 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimas. (2011 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:19