Rinkodaros tyrimų analizė


Marketingo tyrimas. Rinkodaros tyrimų analizė. Įvadas. Rinkos tyrimas teoriniu aspektu. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. „sielai“ ssgg analizė. Anketų analizė. Apklausos išvada. Ribojimai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra ir šaltiniai.


Tyrimo objektas. UAB kavinė – knygynas – dailės galerija „Sielai“. Ši įmonė teikia tokias paslaugas: maitinimo, knygų pardavimo bei skaitytų knygų perpardavimo, dailės galerijos, renginių organizavimo ir kitas.

Tyrimo problema. UAB kavinė – knygynas – dailės galerija „Sielai“ buvo atidaryta mažiau nei prieš metus, tačiau įmonės lankytojų skaičius vis dar nėra gausus. Norint pritraukti daugiau klientų ir padidinti įmonės pelną reikia išsiaiškinti esamų klientų poreikius. Dėl šios priežasties ir bus atliekamas šis rinkodaros tyrimas.

Tyrimo hipotezė. Dėl nenustatytų klientų poreikių įmonė negali plėsti savo klientų rato, nes vartotojų netenkina kainos ir siūlomos paslaugos.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti UAB kavinė – knygynas – dailės galerija „Sielai“ rinkodaros problemas ir pasiūlyti sprendimus kaip jas būtų galima išspręsti.

Tyrimo uždaviniai.

1.Anketinės apklausos būdu ištirti esamų ir potencialių klientų poreikius

2.Išanalizuoti anketinės apklausos būdu surinktą informaciją

3.Remiantis atliktu tyrimu pateiti rekomendacijas, kaip pagerinti įmonės padėtį rinkoje.

Tyrimo metodai. Duomenų ir literatūros analizė, anketinė apklausa.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (3629 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 66 KB
  • Rinkodaros tyrimų analizė
    9 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimų analizė. (2013 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:33