Rinkodaros valdymas


Marketingo esė. Rinkodaros proceso valdymas. Įvadas. Uab 4 komplekso elementai. Įmonės mikroaplinka. Įmonės makroaplinka. Tyrimo duomenų analizė. Tikslinės rinkos nustatymas. Vartotojo elgesį įtakojantys faktoriai. Prekių politika. Prekių kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tyrimo tikslas – ištirti veiksnius, kurie įtakos įmonės atsiradimą ir veiklą. Pritaikyti rinkodaros teorines ir praktines žinias, atskleidžiant įmonės galimybes konkurencinėje rinkoje ir pagal tai pasirinkti savo įmonės sėkmingos veiklos kryptį.

Tyrimo uždaviniai:

Ištirti mikro ir makro aplinką, veikiančią mūsų įmonę.

Išnagrinėti įmonės veiklos koncepciją;

Išsiaiškinti tikslinę rinką.

Nurodyti išorinius ir vidinius vartotojo elgsenos veiksnius.

Pateikti prekių kainų nustatymo politiką.

Pateikti prekės pateikimo politiką.

Pateikti išvadas.

Mano, kaip ir kiekvienos įmonės pagrindinis ir esminis tikslas – sukurti ir gaminti tokias prekes, kurios geriausiai tenkintų vartotojų visuomeninius poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną.

  • Marketingas Esė
  • 2013 m.
  • 21 puslapis (1981 žodis)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 110 KB
  • Rinkodaros valdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros valdymas. (2013 m. Gruodžio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:21