Rinkodaros veiklos analizė ir tobulinimas kelionių agentūroje


Vadybos bakalauro darbas. Uab “travel ” rinkodaros veiklos analizė ir tobulinimas. Įvadas. Rinkodaros veiklos planavimo teoriniai aspektai. Rinkodaros veiklos planavimo samprata. Rinkodaros aplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Mikroaplinkos elementai. Tikslinės rinkos segmentavimas ir galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Verslo įmonės finansinės veiklos pagrindiniai aspektai. Uab „travel ” rinkodaros veiklos analizė ir tobulinimas. Uab „travel ” charakteristika. Uab “travel ” rinkodaros aplinkos ssgg analizė. Uab “travel ” tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. Uab “travel ” rinkodaros komplekso analizė. Uab “baltic travel ” klientų nuomonės tyrimas. Uab “travel ” veiklos finansinė analizė. Uab “travel ” horizontali ir vertikali balanso ir pelno/nuostolių ataskaitos analizė. Uab “travel ” santykinių rodiklių analizė. Uab “travel ” rinkodaros veiklos tobulinimo kryptys ir priemonės. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Baigiamojo darbo tikslas yra išanalizuoti UAB „Travel ” rinkodaros veiklą ir pasiūlyti rinkodaros veiklos plano tobulinimo priemones.

Tyrimo metodai: darbe naudota literatūros šaltinių analizė, SSGG analizė, loginės ir lyginamosios duomenų analizės, grafinio vaizdavimo metodai, specifinė analizė, kurią sudaro horizontali, vertikali balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitų analizė, santykinių rodiklių analizė. Tyrimo duomenų surinkimui pasirinktas anketinės apklausos metodas. Klausimyno pagrindu buvo sudarytos anketos ir atliktas UAB „Travel ” klientų nuomonės tyrimas. Nagrinėjamos problemos atžvilgiu panaudota paprastoji atsitiktinė atranka.

Rezultatai. Atlikus rinkodaros aplinkos analizę nustatyta, kad UAB „Travel “ teikiamų paslaugų kokybė yra gera, tačiau didesnis dėmesys turėtų būti skiriamas reklamai, darbuotojų kvalifikacijos kėlimui bei asortimento didinimui. Atlikus klientų nuomonių tyrimą nustatyta, kad klientai, kurie naudojosi šios įmonės teikiamomis paslaugomis pageidautų daugiau konsultacijų renkantis kelionę. Atlikus UAB „Travel “ finansinę analizę nustatyta, kad įmonės finansai yra valdomi efektyviai, o įmonė dirba pelningai, todėl dalį pelno galėtų skirti reklamai ir technologinėms inovacijoms diegti.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2013 m.
  • 66 puslapiai (17071 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 642 KB
  • Rinkodaros veiklos analizė ir tobulinimas kelionių agentūroje
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos analizė ir tobulinimas kelionių agentūroje. (2013 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize-ir-tobulinimas-kelioniu-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:49