Rinkodaros veiklos analizė Lietuvos geležinkeliai


Marketingo analizė. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės istorija. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos objektas ir situacija rinkoje. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ tikslinė rinka. Įmonės rėmimo priemonės. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ mikro ir makro aplinka. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ rinkodaros programa. Išvados. Literatūra.


Kiekvienas asmuo dažniau ar rečiau naudojasi kelių transporto paslaugomis, todėl jam itin svarbu paslaugų kokybė, kainą, patikimumas ir tinkamumas. Norėdami gauti tinkamas paslaugas, privaloma išsiaiškinti viską apie įmonę, teikiančią pasirinktas ir reikiamas paslaugas.

Darbo objektas: AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ veikla.

Darbo tikslas: Išanalizuoti AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ rinkodaros veiklą.

Darbo uždaviniai:

1. Pristatyti įmonę, jos veiklą, rinką.

2. Išanalizuoti įmonės mikro ir makro aplinką.

3. Išsiaiškinti naudojamas rėmimo priemones.

4. Iverinti rinkodaros programą.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1953 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 29 KB
  • Rinkodaros veiklos analizė Lietuvos geležinkeliai
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos analizė Lietuvos geležinkeliai. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize-lietuvos-gelezinkeliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:11