Rinkodaros veiklos analizė UAB „Kavos stilius“ kavinė


Ekonomikos namų darbas.

Įmonės istorija, apibūdinimas ir prekinis vardas, vardo reikšmė. Įmonės rinkodaros aplinkų apžvalga. Įmonės rinkos segmentų išskyrimas ir pagrindimas Įmonės tikslinės rinkos išskyrimas ir apibūdinimas. Įmonės tikslinės rinkos strategijos pasirinkimas ir taikymo pagrindimas. Įmonės produkcijos apibūdinimas. Įmonės produkcijos pozicionavimas. Įmonės kainodaros strategija, jos taikymo pagrindimas.


Kaune,prekybos centruose „Savas“(nuo2004m.)ir“Molas“(nuo2007m.)įsikūrusi kavinė“Grand Cafe“.Lankytojus traukia jaukia aplinka,netradicinių patiekalų gausa,platus desertų pasirinkimas,na ir žinoma svarbiausias akcentas-kokybiška kava.

”Grand Café”-itališko stiliaus kavinė,kuri moloniai kviečia paragauti net 46 skirtingai paruoštas kavas,kurios nepaliks abejingo netgi didžiausio skeptiko.Visos kavos gali būti paruoštos be kofeino.Lankytojai neatsispiria “Grand Café” kepamų tortų ir pyragų įvairovei.Taip pat kavinė siūlo puikius priešpiečius,salotas,sumuštinius....Lankytojai savo mėgstamiausią tortą ar pyragą gali užsisakyti. Maistą bei kavą pateikia ir išsineišimui pageidaujant.Gamindami patiekalus nenaudoja konservantų ir cheminių priedų.Kliento pageidaujamoje vietoje kavinės “Grand Café”darbuotojai paruošia furšetą arba banketą.Taip pat bet kokią progą klientas gali švęsti “Grand Café”kavinėje.

Dėmesingas aptarnavimas ir puikūs patiekalai-tai kas labiausiai traukia lankytojus.

Įmonės prekinis vardas: verbalinė (žodis, raidė ar grupė žodžių ar raidžių) markės(brendo)dalis, kurią galima ištarti arba parašyti. Tai legalus organizacijos vardas, su kuriuo ji vykdo verslą. Neatsitiktinai ši įmonė buvo pavadinta “Grand Caffe”, nes visas dėmesys yra skirtas kavai. Gaminama net 46 rūšių kava. O kavos pupeles tiekia Italijos firma “Hausbrand”

Logotipas- prekės vardas arbaprekybinis vardas parašytas išskirtiniu būdu. Gerai apsaugotas brend’as yra vienintelis dalykas, kurio konkurentai negali legaliai nukopijuoti

Aplinka- tai itin svarbi sąlyga taikant marketingo veiksmus. Vienodi veiksmai skirtingomis sąlygomis, gali pateikti priešingus rezultatus.

Konkurenciniu atžvilgiu tiriama: analogiškų prekių konkurencija (analogai), galimų substitutų konkurencija (pakaitalai), šakos konkurencinis lygis( kitos įmonės)

Kavinės “Grand Café”stiprieji konkurentai- kavinės,barai esantys prekybos centruose “Savas” ir “Molas”.Panašaus stiliaus kavinės-“Vero Café”, “Double Café”,”Royal”įmonei mažiau svarbios.Todėl,kad:

“Vero Café”prekiauja tik kava ir desertais išsinešimui,klientui pageidaujant yra keletas stalelių išgerti kavą kavinei.”Vero Café”yra prekybos centre”Akropolis”ir Laisvės al.

  • Ekonomika Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1876 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos namų darbai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Rinkodaros veiklos analizė UAB „Kavos stilius“ kavinė
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos analizė UAB „Kavos stilius“ kavinė. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize-uab-kavos-stilius-kavine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:59