Rinkodaros veiklos analizė UAB Rimi


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „Rimi Lietuva” istorija. Tikslinė įmonės rinka. Rėmimo priemonės. Prekė. Kaina. Reklama. Paskirstymas. Uab „Rimi Lietuva“ strategija. Uab „Rimi Lietuva“ mikro ir makro aplinkos analizė. Ssgg analizė. Pest analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


„Rimi Lietuva“ prekybos centras yra oligopolinė rinkos struktūra, nors turėdama nemažai konkurentų, kaip UAB „MAXIMA“, „Norfa“, „IKI“ ir kitus šalia supančias mažmenines parduotuves.

Impulsyvaus pirkimo prekes pirkėjas nuperka staiga, negalvodami. Tai staiga kilusio noro patenkinimas.

Kainos nustatymo metodas „Rimi Lietuva“ orientuotas į paklausą. Įmonė, nustatydama prekės kainą remiasi ne gamybos kaštais, o įvertinus jos vertę, kurią ši prekė turi vartotojams. Kainos lygio pagrindas nustatomas pagal tai, kaip vartotojai priima, vertiną prekę. Vartotojų įvertinimai priklauso nuo to, kokį pasitenkinimą jie gaus vartodami prekę. Šie įvertinimai atsispindi prekės paklausoje, o įmonė savo prekės kainą keičia atsižvelgiant į paklausos svyravimus.

Reklamą galime tiesiog išvysti važiuojant autobusu. Taip pat galima pamatyti autobuso stotelėse, reklamų stenduose prie gatvių;

Vaikštinėjant po bet kurį „Rimi Lietuva“ prekybos centrą gali išgirsti reklamą.

UAB „Rimi Lietuva“ turi taip pateikti prekės vartotojams, kad garantuotų pelną sau. Todėl įmonei svarbu tinkamai paruošti prekes pardavimui ir tiknkamai išdėstyti prekybos salėje. Vartotojus dažniausiai pritraukia gražus ir patogus prekių išdėstymas bei aptarnavimas.

Atlikę SSGG analizę galime teigti, kad „Rimi Lietuva“ turi daug daugiau privalumų, nei trūkumų, todėl užima gerą padėtį rinkoje ir dirba pelningai. Taip pat dar galime matyti iš atliktos analizės, kad įmonė, turi kur tobulėti ir negali „užmigti“, nes gali savo pozicijas prarasti.

Gyventojų skaičiaus sumažėjimas, tai prekybos centras praras daug pirkėjų, taip pat prekybos centras ir pelną;

Gyventojų amžiaus struktūros pokyčiai, jei jaunesnio amžiaus būtų mažiau, tai senesnio amžiaus žmonės prekybos centruose lankytuosi tik dėl būtiniausių prekių ir nebepirktų prabangos prekių, o prekybos centras taip patirtų nuostolį;

Rinkodaros veiklos analizė UAB Rimi. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize-uab-rimi.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:44