Rinkodaros veiklos analizė


Marketingo analizė. Uab „šokoladinis dangus“ rinkodaros veiklos analizė. Įvadas. Marketingo kompleksas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Rinkos tyrimas. Tikslinės rinkos nustatymas. Vartotojo elgesį įtakojantys faktoriai. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Kiekviena įmonė prieš pradėdama veiklą turi išsikelti sau klausimus, kad pasiektų norimus tikslus. Tai tokie tradiciniai klausimai kaip: kam gaminti prekę, kokiomis vartotojiškomis savybėmis turi pasižymėti prekė, kokį šios prekės kiekį reikia gaminti ir kiti. Į šiuos klausimus įmonėms padeda atsakyti: kompleksinis rinkos tyrimas, vartotojų poreikių išsiaiškinimas, rinkos segmentavimas, kainų ir rėmimo politikos nustatymas. Taigi, rinkodara svarbi kiekvienai įmonei, kad ji galėtų efektyviai veikti ir esant poreikiui pakeisti kryptį, jog išvengtų didesnių nuostolių.

Šio darbo tikslas – išsiaiškinti rinkodaros komplekso elementus. Darbo uždaviniai:

•Išsiaiškinti įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus bei jų poveikį įmonei;

•Ištirti potencialią rinką bei pasirinkti tikslinę rinką;

•Išsiaiškinti potencialių vartotojų elgesį;

•Nustatyti prekės, kainų, pateikimo bei rėmimo politikas.

Šiame darbe buvo siekiama kuo nuodugniau išanalizuoti ir kuo išsamiau pateikti uždarosios akcinės bendrovės „Šokoladinis dangus“ rinkodaros planą – jos tikslus strategijas, siekiant sukurti sėkmingą įmonės veiklą bei užtikrinti jos įsiskverbimą į egzistuojamą dabartinę rinką.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (2745 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 2043 KB
  • Rinkodaros veiklos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos analizė. (2013 m. Vasario 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:51