Rinkodaros veiklos įvertinimas


Įmonės rinkodaros veiklos vertinimas. Pieno zvaigzdes misija. Rinkodaros veiklos vertinimas. Rinkodaros veikla. Rinkodaros vertinimas. Imones marketingo veiklos analize. Pieno zvaigzdes paskirstymas. Rinkodaros makroaplinka. Pieno žvaigždės veiklos analizė. Pieno žvaigždžių mikroaplinka.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės misija. Įmonės rinkodaros tikslai. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ aplinkos analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros makroaplinkos analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros mikroaplinkos analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ perspektyvu analize (ssgg). Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros komplekso elementų analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ prekių analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ prekių kainų analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ prekių paskirstymo analizė. Ab ,,pieno žvaigždės‘‘ prekių rėmimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Ką reiškia rinkodaros sąvoka? Daugelis mano, kad rinkodara – tai tik pardavimai ir reklama. Dėl to gal neverta stebėtis , nes kasdien mus atakuoja reklama per televiziją, internetą, laikraščių reklaminiai skelbimai, telefono skambučiai. Nors pardavimai ir reklama yra svarbūs dalykai, jie tėra dvi iš daugelio rinkodaros funkcijų ir dažniausiai ne patys svarbiausi.

šiandien rinkodarą reikia suprasti ne senąja prasme - ,,supažindinti ir parduoti , o naująja – patenkinti kliento poreikius. Parduoti galima tik tada, kai yra sukurtas produktas. Rinkodara pįmonė pieno žvaigždės , įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų baltijos šalyse. Po savo vėliava ji vienija gamybos filialus: Kauno pieninę, panevėžio pieną , mažeikių pieninę ir pasvalio sūrinę. Įmonės produktų prekyba užsiima penki regioniniai prekybos padaliniai vilniuje, Kaune, klaipėdoje, panevėžyje ir mažeikiuose. Centrinė administracija – vilniuje. Įmonėje dirba beveik 3000 darbuotojų.

Pildydami pažadą vartotojams – sveikam gyvenimui! - pieno žvaigždės kasdien gamina daugiau negu 500 pavadinimų sveikų, šviežių, gardžių pieno gaminių. Tiek Lietuvoje, tiek eksporto rinkose (baltijos šalyse, rusijoje,  nvs, europos sąjungoje, japonijoje ir jav), įmonė garsėja kokybišku įvairių rūšių pienu, kefyru, sviestu, grietine, varške, jogurtais, pieniškais desertais ir fermentiniu sūriu. Įmonė taip pat eksportuoja lieso pieno ir išrūgų miltelius. Sekant pasaulinėmis maisto pramonės tendencijomis ir besikeičiančiais modernaus vartotojo poreikiais, įmonės gaminamų produktų asortimentas kasmet atnaujinamas. Dėl nuolat pristatomų ultramodernių produktų įmonė pieno žvaigždės rinkoje vadinama pieno madų diktatore. Aukštą gamybos technologijų lygį pieno žvaigždės išlaiko nuolat investuodamos į gamybos modernizaciją: gamybos filialuose kasmet diegiami nauji modernūs žaliavos perdirbimo ir pakavimo įrenginiai, veikia kokybės laboratorijos. Kad pagaminti produktai kuo greičiau pasiektų prekybos centrus ir pirkėjus, nuolat modernizuojama ir produktų užsakymo, transportavimo bei sandėliavimo sistema. 2002 metais įmonėje įdiegta kokybės valdymo sistema ir suteikti kokybės sertifikatai iso įpareigojo dirbti dar efektyviau, užtikrinant aukštą gaminamo produkto kokybę.  .

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 16 puslapių (3048 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 425 KB
  • Rinkodaros veiklos įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos įvertinimas. (2011 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:10