Rinkodaros veiklos planavimas (2)


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros aplinkos analizė. Tikslinė rinka ir rinkodaros strategija. Verslo įmonės rinkodaros veiklos planavimas. Rinkos tyrimas. Įmonės rinkodaros veiklos plano parengimas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės rinka, jos tendencijos. Įmonės perspektyvų tyrimas. Įmonės tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Įmonės rinkodaros elementų analizė. Įmonės prekių ir kainų analizė. Įmonės prekių paskirstymo analizė. Įmonės prekių rėmimo analizė. Įmonės prekių pardavimų prognozės. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


etapas: įmonės „stipriųjų ir silpnųjų“ pusių analizė. Įmonė turi įvertinti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, kad galėtų, esant reikalui ką nors pakeisti ir sėkmingai konkuruoti.

etapas: prekės / rinkos segmento matrica. Naudojama surasti rinkoje efektingiausią rinkodaros objektą.

etapas: prekės gyvavimo ciklo analizė. Parodo prekės pardavimo apimtis ir gaunamą pelną per visą laiką nuo jos atsiradimo rinkoje.

etapas: rinkodaros plano pristatymas. Aptariant ir diskutuojant gali kilti naujų minčių, ar rasti sprendimai „užsikirtusiems“ klausimams.

Pagal rezultatų teorinį ir praktinį reikšmingumą („taikomieji“ skirti problemai spręsti ir „fundamentalieji“ skirti praplėsti žinojimo ribas);

Pastaba: Žvalgomajį tyrimą tyrėjas naudoja, kai problemos apibrėžimas norint išanalizuoti situaciją, reikalauja žvalgomojo pobūdžio

Įmonės atsidavimą klientams apibūdina jos misija, nes ji yra ir devizas, į kurį orientuota įmonės veikla. Įmonės misija išreiškia jos egzistavimo pagrindinį tikslą ir veiklos prasmę:

Visos šios įmonės parduoda panašų prekių asortimentą. Tačiau šiose įmonėse didesnės gaminių kainos.

Tiekėjai. R. Berukštienės IĮ “Berukšta” produktus perka tiesiogiai iš didmeninės prekybos įmonių. Nuo tiekėjų priklauso gaminių kokybė ir kaina: tiesiai iš gamintojų perkamos medžiagos reikalingos pagaminti konditerijos gaminiams yra pigesnės nei perkant per tarpininkus. Su tiekėjais R. Berukštienės IĮ “Berukšta” yra pasirašiusi pirkimo-pardavimo sutartis, kuriose atsispindi šalių susitarimas dėl prekių pristatymo laiko, atsiskaitymo sąlygų.

R. Berukštienės IĮ “Berukšta” pradėjusi savo veiklą tik nuo 15 m2 parduotuvėlės, dabar parduodama produkcija 40 m2 dydžio patobulintoje parduotuvėje..

R. Berukštienės IĮ “Berukšta” įsikūrusi Elektrėnuose, miesto centre prie pat turgaus.

Atlikus SSGG analizę, galima teigti, kad R. Berukštienės IĮ “Berukšta” yra gana stipri, patirtį turinti įmonė. Didėjanti konkurencija skatina įmonę plėstis, plėsti asortimentą, labiau rūpintis prekių rėmimu. Sparčiai besikeičiančios aplinkos ir aštrios konkurencijos sąlygomis neužtenka vien pardavinėti kokybiškus produktus. R. Berukštienės IĮ “Berukšta” stengiasi prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių, ir tam skiria įmonė, visas rinkodaros pastangas.

prekės naudojimo laipsnį. Kai kurie pirkėjai tortus perka progos atveju, o kai kurie nuolat.

R. Berukštienės IĮ “Berukšta” tai nedidelė individuali įmonė, kuri orientuojasi į įvairių užimtumo kategorijų žmones.

R. BERUKŠTIENĖS IĮ „Berukšta „ vartotojui siūloma įvairiausių konditerijos gaminių.

Mūsų manymu, klausimas Kaip vertinate parduotuves ,,Beruksta“ asortimentą? yra vienas svarbiausių, tiriant įmonės vartotojų poreikius. Kaip matome iš 1 paveikslo, įmonės parduodamų gaminių asortimentą teigiamai įvertino daugiau negu pusę – 59 proc. – IĮ „Berukšta“ parduotuvės klientai. Neigiamai vertinantys klientai sudaro ketvirtadalį visų apklaustųjų. Prie nepatenkintų klientų grupės galima priskirti ir tuos klientus, kurie pasirinko atsakymą kita ir išsakė savo nuomonę. Ši grupė sudaro 10 proc. visų apklaustųjų, o pridėjus visiškai nepatenkintus, visumoje susidaro 41 proc.

Iš 2 paveikslo rezultatų matyti, kad didžioji dauguma klientų net 84 proc. stebi naujai pasirodančius gaminius, tai reiškia, kad klientams neužtenka esamo asortimento gausos, jeigu dauguma domisi naujienomis. Tai galima paaiškinti taip, jog šiandieninėje visuomenėje asortimentas sensta ir nusidėvi, todėl reikia jį aktualinti

Visgi nežiūrint į tai, kad dauguma įmonės klientų nelabai patenkinti parduodamų prekių asortimentu, lankosi parduotuvėje gana dažnai. Kartą per mėnesį parduotuvę apsilanko net 49 proc. apklaustųjų, kartą pr savaitę apsilanko 28 proc., kas pusę metų 10 proc, kartą per metus7 proc, o kas dieną – 6 proc.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 35 puslapiai (6752 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 111 KB
  • Rinkodaros veiklos planavimas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos planavimas (2). (2014 m. Sausio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-planavimas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:02