Rinkodaros veiklos planavimas kursinis darbas


Marketingo kursinis darbas.

Įmonės rinkodaros planavimo esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės makro aplinka. Įmones mikro aplinka. Rinkodaros planavimo metodai. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Verslo portfelio analizė. Pozicionavimas rinkoje. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. SIA „ Ecco Baltic“ rinkodaros veiklos plano parengimas. Įmonės istorija ir charakteristika. Įmonės misija. SIA „Ecco Baltic“ Rinkodaros tikslai. SIA „Ecco Baltic“ įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. SIA „ Ecco Baltic“ perspektyvų tyrimas. SIA „ Ecco Baltic“ tikslinė rinka. SIA „ Ecco Baltic“ prekių ir kainų analizė. SIA „ Ecco Baltic“ prekių paskirstymo analizė. SIA ,,Ecco Baltic“ prekių rėmimo analizė. SIA „ Ecco Baltic“ prekių pardavimo prognozė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Darbro problema: SIA „Ecco Baltic“ rinkodaros pakeitimai siekiant patenkinti pirkėjus.

Darbo Tikslas: Įvertinti SIA „Ecco Baltic” įmonės rinkodaros veiklą ir numatyti priemones jai tobulinti.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti mokslinę literatūrą

Įvertinti rinkodaros komplekso elementus

Pateikti išvadas bei rekomendacijas

Tyrimo metodas: Norint įvertinti SIA „Ecco Baltic“ parduotuvės veiklos kokybę, pasirinktas apklausos metodas. Šis metodas leidžia tiksliai įvertinti klientų nuomonę, suteikia galimybę vienu metu apklausti daug respondentų, o gautus duomonis apdoroti statistiškai. Atliekamas tyrimas vadinasi kiekybinis.

Kitas žodis, kurį taip pat svarbu suprasti, – rinkodara. S. Urbanavičius nurodo, jog rinkodara – mokslo šaka susijusi su pardavimais, reklama ir kliento poreikiais. Klientai yra svarbiausia rinkodaros sistemos dalis. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius.[5, p.35]

Planuojant rinkodaros veiklą, remiamasi visais rinkodaros komplekso elementais. Nustatydama bendrą rinkodaros strategiją prekei rinkoje, įmonė sujungia prekes, kainos pasiskirstymo ir rėmimo strategijas.

Taigi rinkodaros planavimas – tai procesas ar veikla, kuri apima visą pelnui didinti skirtą procesą ir pelningos ateities planavimą. [ Sudaryta mūsų, pagal 3 p. 96 – 98].

1. Analizė. Planavimas pradedamas nuo bendrovės išsamios padėties rinkoje analizės. Bendrovės privalo išanalizuoti aplinką, kurioje veikia, surasti patrauklias galimybes ir išvengti šios aplinkos keliamos grėsmės. Bendrovė taip pat turi išanalizuoti privalumus ir trūkumus bei dabartinius ir galimus rinkodaros veiksnius, kad nuspręstų, kuriomis galimybėmis geriausia pasinaudoti. Analizės metu gauta informacija naudojama kituose planavimo etapuose.

Išnagrinėjus privalumus, trūkumus, galimybes ir grėsmes, bendrovė užsibrėžia tikslus ir nustato jiems darančius poveikį veiksnius. Tikslai – tai uždaviniai, kuriuos bendrovė norėtų įgyvendinti per planuojamąjį laikotarpį. Pavyzdžiui, vadovas gali norėti užimti 15 procentų rinkos, 20 procentų padidinti apmokestinamąjį pelną ir 25 procentais – apmokestinamąjį pelną iš investicijų. Jei šiuo metu bendrovė užima tik 10 procentų rinkos, reikia atsakyti į šiuos klausimus: iš kur galima tikėtis papildomų pajamų? Atėmus dalį konkurentų apyvartos, padidėjus suvartojimui, pasiūlant papildomus produktus ir taip toliau? Išnagrinėjus privalumus, trūkumus, galimybes ir grėsmes, bendrovė užsibrėžia tikslus ir nustato jiems darančius poveikį veiksnius. Tikslai – tai uždaviniai, kuriuos bendrovė norėtų įgyvendinti per planuojamąjį laikotarpį. Pavyzdžiui, vadovas gali norėti užimti 15 procentų rinkos, 20 procentų padidinti apmokestinamąjį pelną ir 25 procentais – apmokestinamąjį pelną iš investicijų. Jei šiuo metu bendrovė užima tik 10 procentų rinkos, reikia atsakyti į šiuos klausimus: iš kur galima tikėtis papildomų pajamų? Atėmus dalį konkurentų apyvartos, padidėjus suvartojimui, pasiūlant papildomus produktus ir taip toliau? [3, p. 122]

Pagrindinių ekonomikos kintamųjų tokių kaip pajamos, gyvenimo lygis, palūkanų norma, santaupos, išlaidos kaita – turi didžiulės įtakos visai rinkai [1, p. 17 – 19]

Organizacijų darbo efektyvumą labiausiai lemia technologiniai pasikeitimai, kurie nuolat vyksta išorinėje aplinkoje. Nauja technologija – tai vienintelis būdas kokybiniam šuoliui. Neįvertinus technologinio veiksnio, įmonė gali tapti nekonkurentabili. Akivaizdu, kad įmonės, kurios jau šiandien naudoja aukštas mokslines technologijas, privalo greitai reaguoti į naujus atradimus ir nedelsdamos diegti savo darbo praktikoje.

Mikroaplinką sudaro: pirkėjai (vartotojai), konkurentai.

Atliekant SSGG analizę, atkreipiamas dėmesys į strateginio audito metu pastebėtas stipriąsias, silpnąsias, bendrovės puses, galimybes ir grėsmes ( angliškai: Strengths, Weaknesses, Opportunities ir Threats pirmųjų raidžių sudarytas žodis SWOT). Audito metu surenkama gausybė duomenų, kurių svarba bei patikimumas yra skirtingi. SSGG analizės metu šie duomenys yra surūšiuojami, kad būtų išryškinta svarbiausia vidinio bei išorinio audito informacija. Šitaip atrenkamas ribotas kiekis svarbių duomenų, kurie parodo, į ką bendrovė turėtų sutelkti savo dėmesį. [3, p. 102 – 104]

Rinkodaros veiklos planavimas kursinis darbas. (2015 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-planavimas-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:30