Rinkodaros veiklos planavimas Uab „Sportland“


Marketingo kursinis darbas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkodaros planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. 2„Sportland“ rinkodaros veiklos plano parengimas. „Sportland“ įmonės pristatymas. „Sportland“ misija. „Sportland“ rinkodaros tikslai. „Sportland“ rinkodaros aplinkos analizė. „Sportland“ perspektyvų tyrimas. „Sportland“ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. „Sportland“ prekių ir kainos analizė. „Sportland“ prekių paskirstymo analizė. „Sportland“ prekių rėmimo analizė. „Sportland“ rinkodaros biudžetas. „Sportland“ prekių pardavimo prognozė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Šis marketingo apibrėžimas – tai glaustesnė ir paprastesnė Amerikos marketingo asociacijos 2007 m. patvirtinto marketingo apibrėžimo forma: „Marketingas – tai veikla, apimanti organizacijas ir procesus, kuria kuriami, komunikuojanti ir mainų forma pateikiami pasiūlymai, turintys vertę vartotojams, klientams, partneriams ir visai visuomenei.“ (1. p. 17).

Šiame darbe mes tirsime UAB „Sportland“ veiklą ir bandysime išanalizuoti šių parduotuvių veiklos kokybę dėl kurios manome, kad jų veikla yra nepelninga.

Darbo objektas: UAB „Sportland“.

Problema: Nuostolinga parduotuvių veikla.

Tikslas: Įvertinti veiklos kokybę.

Uždaviniai: Ištirti klientų pasitenkinimą aptarnavimu.

Ištirti kaip klientai vertina kainos ir kokybės santykį.

Įvertinti klientų nuomonę apie prekių kokybę.

Įvertinti klientų pasitenkinimą prekių asortimentu.

Hipotezė: Klientai aptarnavimu yra patenkinti.

Kainos už prekes klientams yra per didelės.

Klientai mano, kad prekių kokybė yra gera.

Klientams prekių asortimentas yra pakankamas.

Vyrai labiau patenkinti prekių kokybe nei moterys.

Daugiausia klientų yra dirbantys ir dideles pajamas gaunantys žmonės.

Galimybės: ekonominis klimatas, demografiniai požymiai, rinka, technologija.

Grėsmės: konkurentų veikla, su prekių paskirstymu susiję sunkumai, demografiniai pokyčiai, politika.

Silpnybės: konservatoriškumas, prastas aptarnavimas, prasta paslaugų kokybė.

Tikslinės rinkos nustatymo esmė ta, kad įmonė segmentavimo būdu suskaido rinką į atskirus segmentus ir pasirenka sau tinkamiausią jos dalį – vieną arba kelis segmentus. Tai daroma įvertinant kiekvieno segmento patrauklumą ir įmonės galimybes jį aptarnauti. Nors kiekviena įmonė sprendžia savaip, yra ir keletas universalių vertinimo kriterijų. Pavyzdžiui, didesnis segmentas laikomas patrauklesniu už mažesnį, augantis – už neaugantį. Patrauklesni tie segmentai, į kuriuos nėra tiesiogiai nusitaikę stiprūs konkurentai, kuriuose nėra įsitvirtinusių gerai žinomų prekių ženklų. Patrauklesni ir tie segmentai, kuriems aptarnauti reikia mažiau išlaidų (jie yra arčiau geografiniu atžvilgiu, jų atstovai nėra pasklidę, patogi infrastruktūra ir pan.)

Pagal tikslinės rinkos pobūdį skiriamos trys pagrindinės marketingo strategijos: nediferencijuotas marketingas, diferencijuotas marketingas ir koncentruotas marketingas.

Strateginis verslo vienetas (SVV) – tai bendrovės verslo vienetas, turintis savo misiją, bei tikslus, kurio veiklą galima planuoti atskirai nuo kitų bendrovės verslo sričių. SVV gali būti atskiras bendrovės padalinys, padalinyje gaminamų produktų grupė, o kartais net atskiras produktas ar prekės ženklas. (3. p. 106).

Mokslinis prognozavimas remiasi analize, tyrimais ir eksperi¬mentais. Svarbus vaidmuo čia tenka matematiniams prognozavimo metodams. Atliekant prognozavimą, kai remiamasi kokybiniais me-todais, naudojama „jautri“ informacija (personalo nuomonė, nuo¬jautos, ketinimai).

Kiekybiniai metodai analizuoja objektyvius ir patikimus daž¬niausiai praėjusių laikotarpių duomenis. Tuo remiantis sudaromi atitinkami modeliai. Taikant šiuos metodus, galima išvengti nukrypimų dėl individualių žmonių savybių, šališkumo. Taikant kokybi¬nius metodus, didėja personalo motyvacija, galima sudaryti progno¬zes per labai trumpą laiką. Svarbu pripažinti, kad visi prognozavimo metodai yra ekstrapoliaciniai, t.y. išvados, gautos stebint įvykius ir tendencijas, įvykusius praeityje.

Kiekviena marketingo strategija gali būti analizuojama konkuravimo būdo, rinkos geografijos bei aktyvumo rinkoje požiūriu ir remtis keletu bazinių modelių.

Strategijose atsispindintys konkuravimo būdai priklauso nuo daugelio veiksnių. Vienas svarbiausių – įmonės užimama rinkos dalis. Skirtingą rinkos dalį užimančios įmonės konkuruodamos siekia nevienodų tikslų ir taiko skirtingas strategijas.

Pagal užimamą rinkos dalį P.Kotleris siūlo konkurentus skirstyti į:

Ekonominė aplinka daro didelę įtaką įmonei. Nuolat didėja žmonių atlyginimai, dabar darbo užmokestis yra 1000Lt per mėnesį, bet atlyginimai nėra tokie dideli, kad žmonės galėtų sau leisti dažniau apsipirkinėti „Sportland“. Pagal atliktą apklausą matome, kad pajamos vienam asmeniui per mėnesį nėra didelės ir tokių žmonių yra dauguma. Todėl įmonei reikėtų mažinti kaštus ir sąnaudas, kad kainos būtų šiek tiek mažesnės ir atsirastų daugiau pirkėjų.

„Sportland“ prekės yra pagamintos atsižvelgiant į naujausias technologijas. Valdyti „Sportland“ prekių technologiją ir ją išmanyti nėra taip sunku kaip IT technologijas. Sporto prekių technologijos labai greitai nesikeičia todėl nebūtinz turėti savo technologų.

Svarbiausias įmonės uždavinys – patenkinti vartotojų poreikius, didinti vartotojų skaičių, gauti pelną. Kuomet rinka plečiasi, tuomet didėja įmonių skaičius. Tada norint gerai įsitvirtinti rinkoje reikia pritraukti kuo daugiau klientų ( juos pritraukti darant nuolaidas).

Daugiausia „Sportland“ klientų jauni žmonės nuo 20 iki 29 metų amžiaus. Jaunimas daugiau užsiima sportu negu kitos amžiaus grupės žmonės, todėl jie apsipirkinėja dažniau, nors prekių asortimentas yra skirtas visoms amžiaus grupėms.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (4488 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 138 KB
  • Rinkodaros veiklos planavimas Uab „Sportland“
    10 - 6 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos planavimas Uab „Sportland“. (2015 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-planavimas-uab-sportland.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:20