Rinkodaros veiklos planavimas UAB Termo langai


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Uab „Termo langai“ rinkodaros veiklos analizė. Uab „Termo langai“ veikla, misija ir tikslai. Uab „Termo langai“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab „Termo langai“ rinkodaros komplekso analizė. Uab „Termo langai“ rinkodaros veiklos planavimas. Išvados. Literatūra.


Projektiniame darbe nagrinėjama įmonės UAB „Termo langai“ esama rinkodaros situacija, apimant aplinkų analizę, rinkodaros komplekso elementų analizę, konkurentų analizę. Tad šio darbo tikslas – išnagrinėti UAB „Termo langai“ situaciją ir pasiūlyti naujus rinkodarinius sprendimus. Šiam tikslui pasiekti, išsikelti uždaviniai:

1.Atlikti UAB „Termo langai“ rinkodaros aplinkos analizę, apimant makro aplinkos ir mikro aplinkos analizes.

2.Identifikuoti esminius pranašumus ir trūkumus dabartinio įmonės taikomo rinkodaros komplekso sudedamųjų;

3.Pateikti naujus rinkodaros sprendimus, kurie turėtų padėti įmonei sustiprinti savo pozicijas konkurencinėje aplinkoje.

Rinkodaros veiklos planavimas UAB Termo langai. (2015 m. Sausio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-planavimas-uab-termo-langai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:04