Rinkodaros veiksmų planas


Vadybos projektas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Tikslinė rinka. Vartotojo elgsena. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Šiame darbe pristatytas uždarosios akcinės bendrovės „Kavos namai“ rinkodaros planas.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Kavos“ rinkodaros veiksmų planą.

Darbo uždaviniai:

1.Nurodyti rinkodaros komplekso elementus ir rinkodaros koncepcijas.

2.Atlikti rinkos tyrimą ir išsiaiškinti vartotojų poreikius.

3.Nurodyti mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus ir jos dalyvius.

4.Apibūdinti įmonės konkurentus.

5.Susegmentuoti ir nustatyti tikslinę rinką.

6.Išnagrinėti vartotojų elgesio faktorius, kurie turės įtakos prekių pirkimui.

7.Apibūdinti prekės politiką.

8.Aptarti kainos politiką.

9.Charakterizuoti pateikimo politiką.

10.Apibūdinti rėmimo politiką.

Darbo metodai – apklausos (anketos) metodas ir mokslinės teorinės literatūros ir internetinių šaltinių analizė.

  • Vadyba Projektai
  • 2013 m.
  • 43 puslapiai (5202 žodžiai)
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 1408 KB
  • Rinkodaros veiksmų planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros veiksmų planas. (2013 m. Gruodžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiksmu-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:40