Rinkodaros veiksnių analizė


Deichman analize. Deichmann kursinis.

Marketingo analizė. Įvadas. Įmonės UAB „Deichmann“ makroaplinka. Įmonės UAB „Deichmann“ mikroaplinka. Vartotojai. Konkurentai. Tiekėjai. Įmonės UAB „Deichmann“ rinkodaros komplekso pristatymas. Produktas (prekė). Kaina. Paskirstymas (vieta). Rėmimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


„Deichmann“ yra mažmeninės prekybos avalyne rinkos lyderė ne tik Vokietijoje, bet ir Europoje. Beveik šimtmetį mininčios įmonės istorija prasidėjo Esene, Vokietijoje, pačioje Rūro srities šerdyje. Dar ir šiandien čia įsikūrusi centrinė įmonių grupės būstinė. Įmonė „Deichmann“ šiuo metu turi daugiau nei 3175 parduotuves 22-ose šalyse, kuriose dirba virš 32 500 darbuotojų. Ši įmonė savo prekes siūlo ir Lietuvos rinkoje. Teikdama didelį avalynės pasirinkimą įvairioms amžiaus grupėms, įmonė savo asortimente taip pat pateikia naujausias moteriškų bei vyriškų rankinių tendencija ir kitus aksesuarus, tačiau nepaisant to, „Deichmann“ įmonė gali didžiuotis plačiausia batų pasiūla rinkoje. Didžiausias bendrovės pelnas gaunamas būtent iš avalynės pardavimų. Įmonei svarbu ne tik geras kainos ir kokybės santykis, bet ir aktualių mados tendencijų pasiūla parduotuvėse. Savo klientams siūlo ne tik madingą avalynę už labai patrauklią kainą, bet kartu ir kokybę bei patikimumą.

Darbo objektas – UAB „Deichmann“ aplinka ir rinkodaros kompleksas.

Darbo tikslas – atskleisti bendrovės makro ir mikro aplinką bei ištirti rinkodaros komplekso elementus.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti bendrovės makroaplinką.

2.Ištirti bendrovės mikroaplinką ir jos veiksnius.

3.Pateikti bendrovės rinkodaros komplekso elementų analizę.

Darbo metodas – mokslinės literatūros analizė, teorinių žinių apie įmonę taikymas, loginis mąstymas.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (2515 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 39 KB
  • Rinkodaros veiksnių analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros veiksnių analizė. (2013 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiksniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:09