Rinkos analizė Lietuviška gira


Marketingo analizė. Lietuviška gira. AB ,, Gubernija’’. 2010 2014 metų rezultatai. AB ,, Gubernija’’ didžiausi akcininkai. AB ,, Gubernija’’ gaminamos giros Duonos gira. Du ožiukai’’. Swot analizė vidniniai veiksniai. Išoriniai veiksniai.


Tikrą, Lietuvišką girą gamina ir Lietuvos rinkos. Tokios įmonės kaip: UAB ,,Gubernija’’, UAB ,,Volfas Engelman’’, UAB ,, Vilniaus Alus’’, UAB ,,Tauras’’, UAB ,,Saimeta’’, UAB ,,Selita’’, UAB „Švyturys – Utenos alus“,

2010-2014 metų rezultatai:

AB „Gubernija“ konkurentų gaminami alkoholiniai kokteiliai, skatina įmonę nuolat sekti ir gerinti savo giros kokybę ir reaguoti į konkurentų veiksmus rinkoje. Bendrovei konkurenciją Lietuvoje sudaro kitos alaus daryklos. Pagrindiniai konkurentai – UAB „Švyturys – Utenos alus“, AB „Tauras“, AB „Volfas Elgelman“.

UAB ,,Švyturys- Utenos alus’’ gamina vienos rušies girą, tai ,,Švytorio salyklo gira’’. Švyturio salyklo gira tradiciškai verdama iš tikro salyklo. Pagaminta iš tikro grūdo. AB ,,Tauras’’ gira ,,Tauro Nefiltruota’’ši gira nefiltruojama, todėl taip gaminama ji tampa tiršta ir sodraus skonio. Dar pagardinama rugiais ir apyniais. Pilstomas į 0,5l skardines ir 1,5l butelius. Alkoholio tūris: 0,0%. UAB ,,Volfas Elgelman’’ viena stipriausiu rinkos įmonių. Gamina kelių rūšių girą: ,,Volfas Elgelman Imperial‘‘ gira, ,,Smetoniška‘‘, ,,Smetoniška Apynio‘‘, ,,Blue Sheep‘‘.

Privalumai: 1. Platus gėrimų asortimentas.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 5 puslapiai (1012 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 942 KB
  • Rinkos analizė Lietuviška gira
    10 - 9 balsai (-ų)
Rinkos analizė Lietuviška gira. (2015 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-analize-lietuviska-gira.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:48