Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas uab „santarvės laikraštis“. UAB „laikraštis“ charakteristika. UAB „laikraštis“ išorinė aplinka. UAB „laikraštis“ vidinė aplinka. UAB „laikraštis“ segmentavimas. UAB „laikraštis“ tikslinė rinka. Išvados. Informacinių šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti įmonėje taikomus segmentus ir nustatyti tikslinę rinka

Uždaviniai:

•Išnagrinėti pagrindinius segmentevimo metodus ir jos samprata;

•Pateikti tikslinės rinkos parinkimo ypatumus;

•Pateikti UAB”laikraštis” charakteristika;

•Įvertinti išorinę ir vidinę aplinkas;

•Išanalizuoti segmentavimo pagrindinius veiksnius ir įvardinti tikslinę rinką.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (5587 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. (2014 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentavimas-ir-tiksline-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:25