Rinkos segmentavimas


Marketingo skaidrės.

Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas. Aprašomasis segmentavimas. Masinės rinkos strategija. Didžiausio segmento strategija. Gretimų segmentų strategija. Multi segmentavimo strategija. Mažo segmento strategija. Nišos strategija. Sub-segmentavimo strategija.


Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentų padengimo strategijos. Naujų rinkos segmentų paieška. Reikalavimai efektyviam rinkos segmentavimui. Verslo rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos nustatymas: alternatyvios strategijos.

Kokioje rinkoje mes esame? Kokioje rinkoje norėtume būti? Kokioje rinkoje nenorėtume būti?

Esami klientai: vidiniai segmentavimo kriterijai – duomenų bazė.

Prarasti klientai: vidiniai segmentavimo kriterijai – duomenų bazė.

Padeda adaptuoti produktą/paslaugą ir komunikavimą klientų poreikiams. Kuo didesnis adaptavimas, tuo didesnis klientų pasitenkinimas. Segmentavimas padeda pritaikyti skirtingas kainodaros strategijas, nes klientai skiriasi pagal jautrumą paslaugų kainai. Segmentavimas skatina ryšius su klientais. Segmentavimas padeda geriau suprasti konkurencinę situaciją rinkoje. Segmentavimas skatina inovacijas.

Darbuotojų skaičius Pardavimų apimtys Filialų skaičius Steigimo metai Finansinė situacija Rizikos laipsnis.

Vietinė (Lietuvos) užsienio rinkos. Vietinė rinka: Didieji miestai Apskričių centrai Rajonų centrai Kiti geografiniai kriterijai...

Įmonės dydis: Apyvarta, darbuotojų skaičius, užimama rinkos dalis... Veiklos pobūdis arba šaka: Gamyba, prekyba, paslaugos, transportas... Nuosavybės forma: Privati. Mišri. Valstybinė. Nevyriausybinės organizacijos.

Technologijos Rizikos laipsnis Gamybos, paslaugų proceso organizavimas ir pan.

Aprašomasis segmentavimas Remiasi vartotojų sociodemografinėmis charakteristikomis. Segmentavimas pagal siekiamą naudą Remiasi vartotojų vertybių sistema. Segmentavimas pagal vartotojų elgseną Remiasi vartotojo kaip pirkėjo elgsena. Segmentavimas pagal gyvenimo stilių Remiasi vartotojų sociokultūrinėmis charakteristikomis.

Maža įmonė išnyksta dideliame rinkos segmente. Didelei įmonei ankšta mažame rinkos segmente. Kodėl mažos įmonės eina į didelius segmentus? Kodėl dideles įmones traukia maži rinkos segmentai?

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Modesta1996
  • 42 puslapiai (1317 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 261 KB
  • Rinkos segmentavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkos segmentavimas. (2016 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentavimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 07:41