Rinkos segmentavimo strategijos


Marketingo referatas. Įvadas. Kokioje situacijoje yra dabar? Ką reikia daryti siekiant pagerinti padėtį ateityje? Kaip pagerinti veiklą? Kodėl reikia gerinti veiklą? Kas atliks rinkos segmentavimo strategijų analizę? Laikotarpis, per kurį bus atlikta analizė? Išvados. Naudota literatūra.


Kaip jau buvo minėta anksčiau Apple gaminiai yra brangūs, palyginus su kitų gamintojų produkcija. Todėl pagrindinis tikslas yra nustatyti ir bandyti kuo geriau patenkinti vartotojų/pirkėjų poreikius. Ishopl.lt elektroninė parduotuvė yra skirta verslo įmonėms, organizacijos, kuriuos gali įsigyti Apple produkciją didesniais kiekiais, taip pat, pirkėjais gali būti pavieniai fiziniai asmenys, turintys galimybę ir poreikį įsigyti Apple prekę.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2209 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Rinkos segmentavimo strategijos
    10 - 8 balsai (-ų)
Rinkos segmentavimo strategijos. (2014 m. Gruodžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentavimo-strategijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:12