Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas


Marketingo skaidrės. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas. Vertinant vartotojo elgesį, svarbu suprasti. Rinkos segmentavimo tikslas yra kiek įmanoma geriau užtikrinti. Tikslinė rinka suprantama dvejopai Pirmiausia. Labai nedaug tėra produktų gali patenkinti visų vartotojų norus. Todėl marketingo specialistai siekia. Rinkos segmentavimo lygiai. Masinis marketingas. Siūlyti gaminius, kurių nori beveik kiekvienas vartotojas. Tikslinis marketingas. Siekiama išskirti svarbiausias vartotojų. Segmentas nėra grupė, pvz. , “jauni, vidutines pajamas gaunantys automobilių pirkėjai” yra grupė. Lankstus rinkos pasiūlymas – tai visų segmento narių vertinami prekių ir paslaugų elementai. Vietos marketingas. Privalumai patenkinami vietinių vartotojų poreikiai Trūkumai sąlyginai didelės gamybos ir marketingo sąnaudos. Nišų marketingas. Niša – tai siauresnė vartotojų grupė. Šį segmentavimo metodą labai sėkmingai naudoja mažos įmonės. Mikro-marketingas. Tai segmentavimo kraštutinumas – “vieno vieneto segmentas”. Kiekvienas segmentavimo lygis turi savo privalumus ir trūkumus. Atvykstančių užsienio svečių rinka dalinama į grupes pagal skirtingus norus. Praktiškai šią problemą išspręsti nėra paprasta. Segmentavimo etapai. Sėkmingo rinkos segmentavimo pagrindas yra geras rinkos tyrimas. Rinkos segmentai gali būti sudaromi daugeliu būdu. Segmentavimas pagal vartotojų elgseną yra nesudėtingas. Segmentus sudarant pagal demografinius rodiklius. Sudarant geografinius segmentus galima pradėti nuo globalių pasaulinių rinkų. Per pastarąjį dešimtmetį, daugiausia JAV marketingo specialistų dėka.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 37 puslapiai (1563 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 870 KB
  • Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas. (2014 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentu-ir-tiksliniu-rinku-nustatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:58