Rinkos tyrimas Kavinė


Ekonomikos referatas. Įvadas. Literatūros apžvalga. Konceptualus modelis. Aprašomoji statistika. Lytis. Amžius. Šeimyninė padėtis. Gyvenamasis rajonas. Vidutinės mėnesio pajamos. Ar teko anksčiau lankytis panašaus pobūdžio kavinėje? Ar norėtumėte apsilankyti įžangoje aprašytoje kavinėje? Prioritetinės patiekalų ar gėrimų rūšys, kurios turėtų būti įtrauktos į meniu. Suma, kurią apklaustieji sutiktų išleisti lankantis kavinėje.Veiksniai, kurie skatintų lankytis kavinėje. Klientų lankymasis kavinėje. Hipotezių tikrinimas naudojant Pirsono (Pearson) koreliacijos koeficientą. Gbn matricų metodas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tyrimo objektas. Kavinių Lietuvoje paklausa.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti kavinių rinką ir jų paslaugų paklausą šalyje.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti mokslinę literatūrą, susijusią su kavinių paslaugų rinka, jos konkurencingumą ir vartotojus.

2.Sudaryti koncepcinį modelį.

3.Atlikti klientų poreikių ir juos įtakojančių veiksnių analizę.

4.Įvertinti šių veiksnių tarpusavio ryšius.

5.Nustatyti potencialią rinką ir išskirti jos savybes.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 37 puslapiai (5862 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 391 KB
  • Rinkos tyrimas Kavinė
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkos tyrimas Kavinė. (2014 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimas-kavine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:26