Rinkos tyrimas suvenyrai


Ekonomikos analizė. Veiksnių, įtakojančių suvenyrų pasirinkimą, analizė. Įvadas. Veiksnių, įtakojančių suvenyrų pirkimą koncepcijos modelis. Kiekybinis tyrimas. Anketa. Apklaustų respondentų atsakymai pagal anketoje pateiktus klausimus. Apklausos rezultatai. Pirsono suderinamumo kriterijus. Pirsono koreliacijos koeficientas. Spirmeno (spearman) koreliacijos koeficiento skaičiavimas. Išvados ir pasiūlymai. Kokybinis tyrimas. Ekspertinio tyrimo metodika. Ekspertinis tyrimas. Ekspertinis vertinimas. Ekspertų kompetencija. Išvados. Bendros išvados. Literatūra.


Kasmet Lietuvoje kuriasi daug naujų įmonių. Kiekviena iš jų turi savų tikslų bei siekių, deja ne visos sugeba efektyviai panaudoti turimus išteklius ir pelningai dirbti. Tik maža jų dalis išvengia bankroto. Vienas iš pagrindinių būdų įvertinti įmonės veiklos koncepciją yra rinkodara.

Ši tema aktuali, nes naujai įmonei labai sunku įeiti į rinką. Šiuo tyrimu siekiame išsiaiškinti, ar būtų naudinga atidaryti naują įmonę prekiaujančią suvenyrais.

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti žmonių poreikius perkant suvenyrus, ir jų apsisprendimą pirkti vienokią ar kitokią prekę .

Pradinės hipotezės:

•Suvenyrus dažniausiai perka pensinio amžiaus žmonės;

•Suvenyrai – taupyklės yra populiariausi suvenyrų tarpe;

•Labiausiai vertinamas lietuviškas atributas – vėliava;

•Suvenyrams pirkti išleidžiama iki 20 Lt;

•Dažniausiai suvenyrai yra perkami mugėse;

•Pirkėjai domisi galimybe pirkti suvenyrus internetu.

Tyrimui atlikti mes rinkome pirminius duomenis, kurie buvo reikalingi konkrečios problemos sprendimui. Pirminiai duomenys leido susidaryti platesnį tiriamo objekto vaizdą.

Imties sudarymo būdas – atsitiktinė atranka.

Tyrimui atlikti taikysime po vieną metodą iš kiekybinių ir kokybinių tyrimų. Tai yra anketinės apklausos metodą ir ekspertinį vertinimą. Anketinei apklausai atlikti apklausėme 50 respondentų, o ekspertiniam vertinimui tiriamų asmenų skaičius buvo 5.

Išvadose pateiksime daugumos pirkėjų vyraujančią nuomonę apie prekę: dažniausiai lankomą pirkimo vietą, ar prekė tenkina pirkėjo poreikius.

  • Ekonomika Analizės
  • 2013 m.
  • 33 puslapiai (6172 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 135 KB
  • Rinkos tyrimas suvenyrai
    9 - 3 balsai (-ų)
Rinkos tyrimas suvenyrai. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimas-suvenyrai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:16