Rinkos tyrimas žuvies rinka


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Kasdieninės paklausos prekių pasirinkimo teoriniai aspektai. Prekių klasifikavimas. Vartotojų elgsena ir ją įtakojantys veiksniai. Pirkėjų pasirinkimą įtakojantys kriterijai. Žuvies produktų vartojimo Lietuvoje tradicijos. Žuvies produktų pasirinkimą įtakojančių kriterijų tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas: žuvies rinka.

Darbo tikslas: įvertinti vartotojų pasirinkimo kriterijus, renkantis žuvies produktus.

Uždaviniai:

1.Apžvelgti kasdienės paklausos prekių pasirinkimo teorinius aspektus;

2.Pristatyti lietuvių žuvies vartojimo tradicijas;

3.Nustatyti vartotojų kriterijus, pasirenkant žuvies produktus, pateikti pasiūlymus šių produktų pardavimams gerinti.

Rinkos tyrimas žuvies rinka. (2014 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimas-zuvies-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:40