Rinkos tyrimų kompanijų analizė marketingo aspektais


Marketingo referatas.

Įvadas. Rait. Įmonės apibūdinimas. Pest analizė. Bostono matrica. Socialinis ir socialiai atsakingas marketingas. Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Marketingo komplekso elemento palyginimas. Sprinter tyrimai. Įmonės apibūdinimas. Pest analizė. Bostono matrica. Socialinis ir socialiai atsakingas marketingas. Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Marketingo komplekso elemento palyginimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti rinkos tyrimų kompanijas marketingo aspektai, taikant įvairiausius marketingo metodus, matricas. Taip pat aptarsime rinkos tyrimų kompanijas jų teikiamą naudą.

Taip pat taikant šiuolaikinius socialinių ekonominių procesų ir situacijų rinkose analizės, prognozavimo metodus pasirinktose rinkose.

Išanalizuoti ir įvertinti situaciją tarp rinkos tyrimų kompanijų;

Gebėti rengti ir įgyvendinti marketingui skirtus valdymo sprendimus komandoje ir verslo įmonėje.

Gebėti kritiškai mąstyti ir suprasti situacijų ir pokyčių rinkose priežastis, dalyvauti rengiant marketingo strategijas.

RAIT GROUP yra viena iš lyderiaujančių rinkos tyrimo kompanijų Baltijos šalyse, turinti padalinius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. RAIT GROUP turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkos tyrimų srityje. Per metus RAIT GROUP atlieka daugiau nei 50 tūkst. interviu. Jau ilgą laiką RAIT GROUP yra atstovaujama didžiausiose rinkos tyrėjų profesionalų asociacijose. Mes nuoširdžiai didžiuojamės ilgamete patirtimi bei klientų įvertinimais.

Marketingo sprendimams didelę įtaką daro pokyčiai politinėje ir teisinėje aplinkoje – įstatymai, vyriausybinės institucijos ir judėjimai. Kartais įstatymai sukuria naujas verslo galimybes. Įmonei RAIT didelę įtaką daro įmonių įstatymai, kurių tikslas siekti apsaugoti nuo nesąžiningos įmonių veiklos ir siekiant apsaugoti visuomenę nuo nevaržomos įmonių veiklos. Įmonių istatymų kasmet daugėja.

Visi šie faktoriai sudaro prielaidas RAIT tolimesnės veiklos sėkmingam vystymui. Atsižvelgiant į susidariusią bei prognozuojamą ekonominę situaciją, RAIT įmonė ras būdų ir minimizuoti teikiamų paslaugų savikainą.

Įmonei labai svarbu atsižvelgti į socialinę-kultūrinę aplinką, todėl RAIT privalo atsižvelgti į socialinius kultūrinius veiksnius kaip ir visuomenės narys.

Skirtingose šalyse socialiniai ir kultūriniai veiksniai įmones paveikia skirtingai, ir dėl to yra svarbu, kad šis faktorius būtų apsvarstytas. Šiame darbe aptarsime gimstamumo, gyvenimo trukmės, emigracijos bei imigracijos veiksnius.

Technologijos vis greičiau skverbiasi į kiekvienos įmonės veiklą. Technologiniai veiksniai ypač svarbūs toms įmonėms, kurių veikla susijusi su aukštomis technologijomis. Būtent tokioms įmonėms priklauso ir mūsų organizacija RAIT. Telekomunikacijų rinka yra išskirtinė tuo, jog su kiekvienais metais naudojamos technologijos vis labiau tobulėja.

Visų technologijų naujovės skatina įmonę neatsilikti ir koja kojon žengti su vis naujomis galimybėmis į priekį. Jei įmonė nesidomi ir neketina to daryti ji laisvai gali pasitraukti iš rinkos. Kadangi šių laikų žmonės naudoja viską kas jiems palengvina ir pagerina gyvenimo kokybę. Organizacijų darbo efektyvumą lemia milžiniški technologiniai pokyčiai. Organizacija naudojanti pažangiausias technologijas, gali ne tik neatsilikti nuo konkurentų, bet ir lenkti juos.

Aptatariant paslaugos poziciją rinkoje, jos padėtį, lyginant su kitomis konkuruojančiomis paslaugomsi, naudojamas Bostono matrios modelis.

UAB ,,RAIT‘‘ turi savo pusapį ,,Facebook‘‘. Savo paskyroje jie skelbia kokius tyrimus atliko. Šis puslapis yra naudingas garsinant ir reklamuojant savo vardą. Taip pat save reklamuoti pdeda toki vartotojai kaip Teo, TV3, LNK, 118, 15min.lt.

Mini-FGD yra skirtos sužinoti sunkiai pasiekiamų tikslinių grupių (pavyzdžiui, gydytojų, įmonių savininkų, teisininkų) nuomonę, požiūrį, įsitikinimus apie tam tikrą produktą, prekę ar paslaugą.

Kiekybiniams tyrimams yra naudojami struktūrizuoti klausimynai, kuriuos pagal kliento poreikius sukuria ir suderina sociologijos, ekonomikos, marketingo sričių profesionalai. Pagrindinis kiekybinių tyrimų tikslas – naudojant struktūrizuotą klausimyną apklausti tam tikrą dalį (imtį) tikslinės grupės ir, išanalizavus gautus duomenis, rezultatus apibendrinti visai populiacijai.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3104 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Rinkos tyrimų kompanijų analizė marketingo aspektais
    10 - 6 balsai (-ų)
Rinkos tyrimų kompanijų analizė marketingo aspektais. (2016 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimu-kompaniju-analize-marketingo-aspektais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:25