Ro - ro tipo laivų tarša jūrinei aplinkai


Aplinkos referatas.

Įvadas. Šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos reguliavimas atnaujinimas. EEDI (energijos vartojimo efektyvumo dizaino rodiklis). Energijos vartojimo efektyvumo Veiklos indeksas (EEOI). Oro tarša. Kam mažint laivo emisiją? Oro kokybė. Klimato kaita. Technologijos, kad sumažintų NOx ir SOx kiekį. Nox. Naudojant vandenį sumažinama degimo temperatūra. Išmetamųjų dujų mažinimo sprendimas. Sox. Mažas sieros kiekis kure. SOx plovimas iš išmetamojo vamzdžio. Kiti alternatyvus degalai ir galios šaltiniai. Išvados. Literatura.


Ro-ro (angliškas žodžių roll-on/roll-off trumpinys) vežimai laivais, kur krovinys yra kraunamas horizontaliu būdu ant savo riedmenų, gali būti savaeigis arba ne. Ro-ro kroviniams yra priskiriami geležinkelio vagonai, priekabos, puspriekabės, sunkvežimiai, vilkikai su priekabomis ir puspriekabėmis, roll treileriai, lengvieji automobiliai ir specialios mašinos. Daugelyje literatūros šaltinių ro-ro krovininiai laivai yra apibūdinami kaip krovininiais transporto vienetais (KTV) (angl. cargo transport unit (CTU)). Jie apima aukščiau minėtus krovinius, gali apimti ir bendruosius krovinius, kurie yra pakrauti ant riedmenų. Šio baigiamojo darbo tikslas yra parodyti kokia tarša yra sukeliama Ro-ro krovininio laivo bei parodyti kaip šis teršimas yra mažinamas pagal nustatytus tam tikrus įstatymus.

Laivybos pramonė gabena maždaug 90% pasaulinės prekybos ir , kaip matote iš žemiau pateiktų schemų , laivybos pramonė statistiškai yra mažiau ekologiškai žalinga transporto rūšis. Tačiau , mūsų pramonė sudaro 3-4% dirbtinių CO2 emisijų visame pasaulyje , ir šis skaičius išaugs iki 6% 2020. Prognozuojama, kad emisijos padvigubės iki 2050 , jei nebus imtasi jokių veiksmų .

Tarptautinės jūrų organizacijos (TJO) susitarimas mažinti atmosferos taršą iš laivų

Reaguodama į įspėjimus apie globalinį atšilimą, šalims reikalaujama sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį - vienas aspektas tai, kaip prekės vežamos visame pasaulyje. Laivybos bendruomenė kartu su Tarptautinės jūrų organizacijos (TJO) sureagavo į šiuos iššūkius tiek savanoriškai, tiek per Reglamentą.

TJO pridėjo naują 4 skyrių prie MARPOL VI Priedo 2011 m. liepos, aprūpindamas naują reguliavimą dėl efektyvaus energijos vartojimo laivams. Reguliavimas įveda du privalomas priemonės: Energijos vartojimo efektyvumo Projekto Indeksas (EEDI) naujiems laivams ir Laivo Energijos vartojimo efektyvumo Vadybos Planams (SEEMP) visiems laivams.

Reguliavimas prisitaiko prie visų laivų 400 BT ir virš ir įsigaliojo 2013 m. sausio 1-ąją. Lankstumas egzistuoja per pradinį periodą iki šešerių su puse metų po įsigaliojimo, TJO gali atsisakyti reikalavimo, kad laikytųsi EEDI tam tikriems naujiems laivams, tokiems kurie dar yra statomi.

  • Aplinka Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Millun
  • 11 puslapių (1908 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aplinkos referatai
  • Microsoft Word 147 KB
  • Ro - ro tipo laivų tarša jūrinei aplinkai
    10 - 2 balsai (-ų)
Ro - ro tipo laivų tarša jūrinei aplinkai . (2017 m. Liepos 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/ro-ro-tipo-laivu-tarsa-jurinei-aplinkai.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 18:57