Rokiškio sūris marketingo ir paskirstymo veiklų analizė


Rokiskio surio reklama. Rokiskio suris reklama.

Marketingo referatas. Ab „rokiškio sūris“ marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. Įvadas. Apie įmonę. Prekyba. PREKĖ. KAINA. Kainodaros tikslai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Paskirstymo logistika. UAB „Minolis“ funkcijos AB „Rokiškio sūris“ paskirstymo logistikoje. Rėmimas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Ab „rokiškio sūris” marketingo aplinkų analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Išvados. Literatūra.


Norint užkariauti net tik Lietuvos rinką, bet ir ES, būtina suderinti visus marketingo komplekso elementus. “Rokiškio sūris” – tai viena iš daugelio firmų siekiančių šių tikslų, norėdama išlaikyti lojalius pirkėjus bei pritraukti naujų. Be to tai viena iš Lietuvos įmonių, gavusių ne tik apdovanojimų už technologijų, kokybės išlaikymą gaminyje, bet ir išlaikydama gaminius ne tik Lietuvos rinkoje , bet ir Europos Sąjungoje.

Marketingo strategijos uždavinys – pasiekti klientų ir pelno tikslus. Į marketingo strategiją reikia žiūrėti kaip į pagrindinę su visomis įmonės sritimis susijusią strategiją. Visose įmonės srityse nebeįmanoma apsieiti be logistikos srities specialistų, nes tai daro įmonės veiklą efektyvesne. Marketingo sferoje egzistuoja marketingo logistika, kurios viena iš sudedamųjų dalių yra paskirstymo logistika.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (4289 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Rokiškio sūris marketingo ir paskirstymo veiklų analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Rokiškio sūris marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. (2014 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/rokiskio-suris-marketingo-ir-paskirstymo-veiklu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:14