Rokiškio sūris marketingo programa


Rokiskio suris kainodara. Rokiskio suris marketingas. Rokiskio suris tyrimai. Rokiskio suris mikroaplinka. Marketingas rokiskio suris. „rokiškio sūris“ konkurencinė aplinka. Rokiskio suris rinkos segmentavimas. Rokiskio segmentavimas. Rokiskio suris marketingo aplinkos. Paskirstymo logistika ab "rokiškio sūris".

Ekonomikos kursinis darbas. AB „Rokiškio sūris“ gaminio. „Rokiškio“ fermentinis sūris. Marketingo programa. Įmonės ir prekės aprašymas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mokslinė – technologinė aplinka. Ekonominė – konkurencinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Konkurentų analizė. Partnerių (tiekėjų) analizė. Pardavimo pagalbininkų ir tarpininkų analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo principų nustatymas. Išskirtų rinkos segmentų detalus aprašymas ir patrauklumo įvertinimas. Tikslinių segmentų parinkimas. Prekės pozicijos parinkimas. Marketingo sprendimai. Prekė. Išsamus prekės, jos sudėtinių dalių aprašas. Prekės charakteristikos. Pakuotė. Etiketė. Kaina. Kainodaros strategija. Kainų koregavimas. Kliento suvokiama vertė. Kokybės ir kainos santykis. Paskirstymas. Paskirstymo kanalų struktūra. Paskirstymo būdai. Logistikos sistema. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Lietuviai jau seniai pamėgo fermentinį sūrį, kurį naudoja įvairiems patiekalams, tai vienas dažniausiai naudojamų produktų. Dėl šios priežasties fermentinio sūrio paklausa visada išlieka, tik keičiasi jos dydis.

Demografiniai pokyčiai Lietuvoje taip pat veikia sūrių gamybą. Mažėjant gimstamumui, mažėja paklausa, o tai sąlygoja mažesnes gamybos apimtis ir be abejo mažesnį pelną.

Remiantis naujausiais duomenimis, Rusijos vyriausybės nutarimu muito mokesčiai importiniams sūriams padidės dvigubai ir dar daugiau. Iki šiol sūriams galiojo vienas – 15 proc. importo mokestis, bet ne mažiau nei 1 litas už kilogramą. Pagal naują tvarką, populiariausių sūrių apmokestinimas muitinėse padidės iki 30-40 proc. krovinio vertės.

Pagrindiniai teisės aktai, kurie reglamentuoją įmonės marketingo veiklą:

Stambiausi „Rokiškio sūrio” produkcijos perpardavėjai yra tokie tinklai kaip VP market, „IKI”, “Norfa”, “Sanitex”. Nuo 2006 m. birželio vidurio įmonė nebetiekia produkcijos „Rimi“ tinklui, nes pastarasis norėjo pakeisti prekybos sąlygas – produktų pristatymo ir logistikos. Siūlomos sąlygos nebuvo priimtinos.

Šios priežastys gali skatina „Rokiškio sūrio” fermentinio sūrio vartojimą.

Be didelių tyrimų, vien iš gyvenimiškos patirties ir stebėjimo, galima manyti, kad vienokios ar kitokios rūšies fermentinio sūrio galime rasti beveik kiekvienos tradiciškai besimaitinančios šeimos šaldytuve. Daugelis mėgstamų patiekalų receptų, ypač iš vakarų kultūrų neapsieina be fermentinio sūrio, kaip vieno iš pagrindinių ingredientų

Fermentinio sūrio nevartoja vegetarai, žmonės kurie laikosi dietos ar yra alergiški pieno baltymui. Alergiškų pieno produktams žmonių procentas tuo labiau didėja kuo šiauriau jie gyvena. Taip pat yra tam tikra dalis asmenų neįstengiančių nusipirkti tokio produkto, nes tai nėra pirmo būtinumo prekė, reikalinga išgyvenimui. Reikalingą riebalų, baltymų ir kalcio kiekį jie gali gauti iš neperdirbto pieno, kuris yra kur kas pigesnis.

Gerai yra tai, kad fermentinis sūris kaip maisto produktas nėra skirtas siauram žmonių ratui, jis nėra labai brangus ar ypatingai pavojingas. Fermentinį sūrį gali vartoti įvairaus amžiaus žmonės, išskyrus kūdikius. Jo nuperkamą kiekį gali riboti tik išvardintos priežastys, tokios kaip įvairios nuostatos, sveikatos sutrikimai, labai bloga materialinė padėtis.

Nors įmonės pardavimai sparčiai auga, ji rinkoje užima tik trečią vietą, po AB “Rokiškio sūris” ir AB “Pieno žvaigdės”.

AB “Rokiškio sūris” turi pranašumų prieš šią įmonę, jog yra įsigijusi dalį “Žemaitijos pieno” akcijų.

Rokiškio fermentinio sūrio konkurencinė prekė - „Tilžė” – punskietis fermentinis sūris, 45% RSM.

Konkurentas Rokiškio fermentiniam sūriui yra  UAB "Belvederio sūrinės" gaminamas sūris "Liliputas". UAB"Belvederio sūrinė" gamina fermentinį sūrį "Liliputas" , o UAB "Marijampolės pieno konservai" vykdo jo prekybą . 

ŽŪK “Pieno gėlė” vienija smulkesnius pieno gamintojus, surenka šviežią pieną, jį atšaldo ir jau didesniais kiekiais parduoda perdirbimo įmonei. ŽŪK “Lietuviškas pienas” nariai stambūs ūkininkai ir žemės ūkio bendrovės, kasdien parduodantys didelius pieno kiekius. Šio kooperatyvo pareiga išsiderėti kuo palankesnes supirkimo sąlygas iš perdirbėjų, o pieno kokybe ir laikymu rūpinasi patys gamintojai.

AB "Rokiškio sūris" įmonių grupei priklauso Ignalinos, Jonavos, Kelmės, Rokiškio, Šalčininkų, Švenčionių, Ukmergės, Varėnos, Zarasų pieno perdirbimo įmonės, taip pat pienas vežamas iš D. Čeičinenės, S. Stanaičio supirkimo įmonės punktų, Bendrovė superka pieną 29-iuose rajonuose. "Rokiškio sūrio" įmonių grupėje dirba netoli 3 tūkst. darbuotojų, iš jų beveik tūkstantis - pačioje Rokiškio pieno perdirbimo įmonėje.

Žiemą už aukščiausios rūšies kilogramą pieno mokėjo 65, I rūšies - 58, II - 50, už kilogramą nerūšinio pieno - 40 centų. Kas per dieną parduoda 100 kg ir daugiau pieno, tiems supirkimo kainą dar porą centų padidina. Su perspektyviais ūkininkais supirkimo kainą derina individualiai.

Rokiškio sūris marketingo programa. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/rokiskio-suris-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:39