Rotorinis variklis


Rotorinio variklio veikimo principas. Rotorinis variklis referatas. Rotoriniai varikliai. Rotoriniai varikliai referatas. Rotorinis motoras. Rotorinis variklis diplominis. Rotorinio variklio veikimas. Rotorinio variklio pajungimas. Rotoriniu varikliu veikimo principas. Rotoriaus darbo principas.

Transporto laboratorinis darbas. Darbo tikslas: išnagrinėti rotorinio variklio veikimo principą, jo elementų veikimą ir paskirtį. Darbo eiga. Rotorinio variklio dalys. Rotorius. Varantysis velenas. Dalių sujungimas. Galios sūkurimas. Įsiurbimas. Suspaudimas. Degimas. Išmetimas. Rotorinio variklio pliusai ir minusai. Išvados.


Naudojantis įrankiais atsukau ir nuėmiau smagrati, galinę sekciją, rotorius ir varantieji v rotorinis variklis turi uždegimo ir kuro padavimo si rotorius turi tris išgaubtas plokštumas, kiekviena iš jų veikia kaip stūmoklis. Kiekviena rotoriaus plokštuma turi  po įdubimą, kurkiekvienos plokštumos viršūnėje yra metalinė plokštelė kuri sandariai priglunda prie variklio kameros sienelių. Tap pat yra metaliniai žiedai kiekvienoje rotoriau pusėje (jų yra dvi  ) jie irgi skirti sandarinimui, visai kaip stūmoklių žiedai. Rotorius turi vidinius dantukus (krumplius) įtaisytus centre, vienoje pusėje. Šie dantukai sutampa su krumpliaračiu įtaisytu variklio vidinėje kameroje ant sienelės, šis dantukų sujungimas nusako rotoriaus kelią ir kryptį vidinėje kameroje. Vidinės variklio kameros forma yra ovali , pati forma padaryta taip, kad trys rotoriaus viršūnės niekada neprarastų sąlyčio taškų su kameros sišmetimo anga įtaisyta pagrindinėje kameroje ant ovaliosios sienelės. Šioje angoje nėra jokių vožtuvų. Išmetimo anga jungiasi tiesiogiai su išmetimo sistema. Įsiurbimo anga yra ant vidurinės variklio sekcijos sienelės, taip pat neturi vožtuvų, už jos yra droselinė sklendė.

Varantysis velenas varantysis velenas turi apvalius kumštelius išdėstytus ekscentriškai ant ašies. Kiekvienas rotorius (jų gali būti ir ir 4) užmautas ant kiekvieno iš kumštelių.   kumštelis veikia kaip ir alkūninis velenas – sudaroma jėgos alkūnė. Veikiant varikliui, vidinėje kameroje dėl jos ovalumo keičiasi  rotoriaus centro padėtis, kadangi jis užmautas ant varančiojo veleno kumštelrotorinis variklis yra sujungtas į bloką iš kelių sekcijų. Dviejų rotorių variklis turi  penkias pagrindines sekcijas, kurios sujungtos ilgais varžtais. Variklio aušinimo skystis teka per ertmes jame,  ir aušina visą variklio bloką. Dvi galinės sekcijos turi rebokšlius ir guolius, kuriuose įtvirtintas varomasis velenas. Jos taip pat sandariai suspaudžia vidines sekcijas, tai yra dvi kameras su rotoriais ir vidurinę sekciją(joje yra įsiurbimo angos). Vidinis rotorių kamerų paviršius yra labai lygus, dėlto sąlytis tarp rotoriaus viršūnių ir kameros sienelų yra  sandarus.

Rotorinis variklis. (2010 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/rotorinis-variklis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:12