Rusų elektroninės muzikos raida


Rusu skaidres apie muzika. Vaikiškoji simfonija. Rusų muzikos stiliai. Elektronine muzika skaidres. Simfoninis orkestras instrumentai skaidres. Elektronines muzikos pradininkai lietuvoje. Rusu referatai muzikos stiliai.

Muzikos referatas. Optofoninis pianinas. Tereminas. Ekvodinas. Žmogus reiškiasi įvairiuose meno šakose, nuolat ieškodamas vis naujų išraiškos priemonių. Muzikoje, elektroninės muzikos srityje , šis procesas prasidėjo nuo padidinto žmogaus susidomėjimo įvairiais fizikiniais reiškiniais. Eksperimentai su garsu , buvo artimesni mokslinei veiklai , bet tai sudarė pagrindą naujos meno šakos susiformavimui. Elektorinės muzikos istoriją galima nagrinėti kaip elektra-muzikinių instrumentų vystymąsi.


Žmogus reiškiasi įvairiuose meno šakose, nuolat ieškodamas vis naujų išraiškos priemonių. Eksperimentai su garsu , buvo artimesni mokslinei veiklai , bet tai sudarė pagrindą naujos meno šakos susiformavimuidarbai ir tyrimai elektronikos srityje privedė prie naujos muzikos šakos susiformavimo, ir tai tapo trečiąja po j. S. Bacho (1685-1750) ir a. Šionbergo (1874-1951) revoliucija muzikoje. (j. S. Bachas įtvirtino temperaciją, pasiūlyta matematiko verkmeisterio. A. Šionbergas supaprastino derminę trauką. ) bet tai anaip tol nepakeitė kompozitorių ir atlikėjų, instrumento gamintojo, santykio. Kaip pakeitė naujai atsiradusi garso įrašymo ir sintezės įranga.

Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad rytų muzikai būdingų dermių ir temperacijos panaudojimas europinėje muzikoje, tapo realiu tiktai tada kai atsirado nauji instrumentai , muzikos žanrai.

Europoje, idėjų artimų elektroninei muzikai užsimezgimas , prasidėjo nuo xvii amžiaus kai kompozitoriai panaudodavo vis naujesnes, netradicines išraiškos priemones. Čia minimas ir g. F. Hendelio (1685-1759) kalėdinis choralas - chorui, orkestrui , varpams; l. V. Bethoveno (1770-1827) šventinė uvertiūra vellingtono mūšis prie viktorijos , kur kompozitorius panaudojo tikrą artileriją; j. Haidno (1737-1806) vaikiškoji simfonija (vaikiškiems instrumentams), taip pat operinė kūryba, kur dažnai pasinaudodavo įvairiais sceniniais prietaisašiuolaikinių elektroninių ritmų pradininkų galima būtų vadinti fiziką, matematiką hermann ludwig ferdinand von helmholtz (1821-1894). 1860 metais jis parašė darbą sensations of tone: psychological basis for theory of music  — kuriame išdėstė praktines išvadas metalo ir stiklo elektromagnetinių vibracijų tyrimų srytyje. Jo sukonstruotas , prietaisas , valdomas elektroniniu būdu gavo helmholtz resonator pavadinimą.

Tęsdami elektroakustinių eksperimentų temą, apžvelgsime1916 metais sukurtas pirmas elektroninis optinis instrumentas optophonic piano, naudojantis nuspalvintų diskų, stiklų, veidrodžių, filtrų, linzių techniką. Instrumento sukūrėjas dailininkas-futuristas, muzikantas dmitrijus baranovas-rošinas.

Gimė baranovas-rošinas chersone, ukraina 1888 metais, o mirė prancūzijoje paryžiuje. Prie instrumento pradėjo dirbti nuo 1916 metų. Optofoninis pianinas buvo naudojamas parodose , kur buvo eksponuojami jo paveikslai, taip pat įvairiuose renginiuose. Vėliau 1924 įvyko du koncertai maskvos didžiajame teatre kur autorius su žmona grojo savo instrumentu.

  • Muzika Referatai
  • 2011 m.
  • 9 puslapiai (2097 žodžiai)
  • Muzikos referatai
  • Microsoft Word 137 KB
  • Rusų elektroninės muzikos raida
    10 - 2 balsai (-ų)
Rusų elektroninės muzikos raida. (2011 m. Rugpjūčio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/rusu-elektronines-muzikos-raida.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:31