Ryanair makroaplinkos analizė


Aviakompaniju reklama kursinis. Politinė – teisinė aplinka oro transporto paslaugų “ryanair” makroaplinkos analizė. Aviakompaniju analize.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo aplinka ir jos analizė. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo aplinkos analizė. Marketingo makroaplinkos analizė. Aviakompanijos “ryanair” marketingo makroaplinkos “pest” analizė. Apie įmonę. Įmonės istorinė raida. „Ryanair“ socialinė ir kultūrinė aplinka. „Ryanair“ mokslinė ir technologinė aplinka.


Šiame darbe išanalizuosiu įmonės marketingo makroaplinką, kuri tiesiogiai veikia įmonės veiklą.

Pasirinkome pigių skrydžių aviakompaniją “Ryanair”, kuri yra pripažinta viena iš geriausių aviakompanijų Europoje ir patenka į geriausių aviakompanijų dešimtuką pasaulyje. Airijos aviakompanija buvo įkurta 1985 metais. Pagrindiniais įmonės oro uostais yra

Dublino oro uostas ir Londono Stanstedo oro uostas. Iš viso įmonė turi 44 oro uostus. Ši oro bendrovė per dieną atlieka apie 1 500 skrydžių tarp 168 įmonės aptarnaujamų maršutų. 2012m. bendrovė valdė 290 Boeing 737-800 lėktuvų, tačiau kadangi įmonė smarkiai plečiasi, ji yra užsakiusi 13 naujų lėktuvų. Per metus bendrovė skraidina apie 80 mln. keleivių ir joje dirba daugiau nei 8 500 darbuotojų.

Darbo tikslas: marketingo makroaplinkos analizės teoriją pritaikyti praktiškai konkrečiai įmonei.

Darbo uždaviniai:

•Susipažinti su marketingo makroaplinkos analizės teorija;

•Atkreipti dėmesį į įmonės aplinką įtakojančius veiksnius;

•Įsisavintas žinias pritaikyti praktiškai, analitinėje kursinio darbo dalyje;

•Atlikus analizę priimti tam tikras išvadas ar pasiūlymus;

Ryanair makroaplinkos analizė. (2013 m. Rugpjūčio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/ryanair-makroaplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:09