Ryralio DJ Strateginis veiklos planas


Vadybos verslo planas.

Kompanijos veiklos apibūdinimas Įvadas Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. SSGG analizė Vizija Misija Strateginiai tikslai Uždaviniai ir priemonės strategijai įgyvendinti 10 Išvados 11 Literatūra. Kompanijos „ Ryralio “ apžvalga profilis. Pavyzdys „ Ryralio “ vakarėlio reklaminis aprašymas 2008 02 15 | Penktadienis | 22. Special 6 hours performance. Ryralove ! ryralio. Vasario 15 ąją. Absento kokteilių bare. Ryralio djs. Lauris Lee. Pasirinktos įmonės veiklos srities svarbiausi ypatumai. Pasirinkimo analizuoti „ Ryralio “ kompaniją motyvai. Pramogų vietos ir pramogų būdai. Dizaino veiksnys. Muzikos mados. Ekonominės situacijos veiksnys. Kultūrinis veiksnys. Publika , klientai. Partneriai ir tiekėjai. Organizatorių komandos analizė. Vadovavimo stiliaus analizė. Įmonės valdymo analizė. Finansų pinigų srautų valdymo , nuosavo turto analizė. Vartotojų lojalumo didinimas. Stabilus pinigų srautas. Susigrąžinti pirminę auditoriją. Išplėsti įvaizdžio ribas. Vadovėliai , monografijos , enciklopedijos. Internetiniai tinklapiai.


Nuo įsikūrimo, RyRalio DJs: Lauris Lee & Karalius koncertavo klubuose ir festivaliuose Didžiojoje Britanijoje, Islandijoje, Švedijoje, Danijoje, Austrijoje, JAV, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje ir kitur.

Absento Kokteilių Baras, Vasario 16-osios g. 2, Kaunas, LTBilietų kaina: su RyRalio SMS - 20 Lt., kiti - 30 Lt.

  RyRaLOVE! RyRalio grįžta i Kauną! Pasiilgai nepakartojamos nakties muzikos ir daugybės draugų sūkuryje? Mes dar labiau pasiilgome tavęs... Tarp dviejų švenčių kalendoriuje dėk pliusą ir vasario 15-ąją susimatom RyRalio šokiams dar nebandytoje vietoje – Absento kokteilių bare. Širdimis, bučiniais ir nekaltybėmis dalinsimės iki ryto. Mėgausimės kokteilių magija, dvigubai šventiška nuotaika ir žinoma – RyRalio DJs pasirodymu. Pirmą kartą šiais metais Kaune pasirodantys Lauris Lee ir Karalius prasitaria, kad susirinkusieji turės progą išgirsti absoliučiai visus 2007-ųjų RyRalio šokių aikštelių hitus bei susipažinti su muzika, kuri 2008-aisias puoš topų viršūnes. Net šešios valandos lengvos ir skanios kaip kokteiliai house muzikos. Laikas prisiminti ką reiškia saldžiai pašokti, sudaužti taurę su draugu ir pamatyti kas naujo naktiniame Kaune. Susitinkam Absento kokteilių bare, Vasario 15-osios naktį. Bučkiai į lūpas ir nuoširdūs linkejimai iš RyRalio būstinės ;)

Kompanijos „Ryralio“ strateginį veiklos planą sukūriau taip, kad jis parodytų bendrąją (plačią) strategiją ir išsamiau pateikiau keistinas arba modifikuotinas veiklos sritis ir mano siūlomas kompanijos vystimosi bei su verslo stabilumo užtikrinimu susijusias kryptis.

Pasirinkta kompanija „Ryralio“ yra pramogų versle veikianti įmonė užsiimanti tiek didelių, tiek jaukių muzikos vakarėlių kūrimu ir organizavimu, apjungianti DJ‘us bei šiuolaikinės elektroninės muzikos kompozitorius. Oficialus įmonės pavadinimas Viešoji įstaiga „Amžinoji karalystė“, ji įregistruota ir turi biurą Kauno mieste. Tačiau reklamoje naudojamas įstaigos įregistruotas prekių ženklas „Ryralio records“ arba „Ryralio“, o svetainėje įkūrėjai vadina save kompanija, todėl logiška ir analizėje naudoti pavadinimą „Ryralio“ arba „Ryralio kompanija“.

Savo veikla įmonė žymiai skiriasi nuo daugumos kitų prekybos, gamybos, paslaugas teikiančių arba mišrių įmonių, neturi nuolatinės renginių vietos, nustatyto periodiškumo, kiekvienas renginys kažkuo skiriasi, vis gi „Ryralio“ kompanijai daro nemažą įtaką labai daug veiksnių, tarp jų ir politinė bei šalies ekonominė situacija, kultūros pokyčiai, technikos naujovės, ji turi daug tiesioginių ir netiesioginių konkurentų.

„Ryralio“ vakarėliai yra neįprastas verslas. Jame nėra daugybės dalykų, kurie būdingi kitiems verslams. Žmonės, atėję į vakarėlius nepasirašo sutarčių, neįsipareigoja lankytis kituose vakarėliuose, jų nuomonę apie laisvalaikio praleidimo būdą įtakoja nesuskaičiuojama konkurentų aibė, kadangi žmonės gali pasirinkti eiti į vakarėlius arba į kiną, restoraną ar į svečius. Alternatyvios laisvalaikio vietos yra rimti kompanijos konkurentai, tačiau jų visų neįmanoma apžvelgti, todėl dėmesį nukreipsiu į tiesioginius konkurentus – vakarėlių organizatorius bei trumpai apžvelgsiu alternatyvias laisvalaikio vietas, kurios gali būti įtrauktos į kompanijos strategiją.

Pasirinkimą kurti „Ryralio“ kompanijos išorinę aplinką lėmė asmeninio dalyvavimo muzikos vakarėlių ir šiuolaikinės elektroninės muzikos atlikėjų rinkoje patirtis bei planai iš naujo įeiti į šią rinką ir užimti vieno iš lyderių pozicijas su naują pramoginių vakarėlių koncepcija, iš visų Lietuvos šios rinkos kompanijų artimiausia „Ryralio“ kompanijai.

Be to, tokių kompanijų kaip „Ryralio“ Lietuvoje yra mažai, todėl tampa įdomu daryti tai ko nepadarys kiti. Bent jau žiniasklaidoje apie „Ryralio“ ar kitų šiuolaikinės elektroninės muzikos rinkos verslą visiškai nekalbama, nes jokia Lietuvos žiniasklaida neturi žmonių, turinčių pakankamą supratimą apie minimą rinką, o patys rinkos dalyviai nelinkę atskleisti savo verslo paslapčių. Norinčių užimti šiuolaikinės muzikos vakarėlių ir atlikėjų lyderių pozicijas yra šimtai, juk DJ‘aus honorarai siekia 2 tūkstančių litų už dvejų valandų grojimą, o renginių organizatorių atlyginimai susilygina su žinomų įmonių, veikiančių kitose verslo sektoriuose samdomų vadovų darbo atlyginimais.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (3469 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Ryralio DJ Strateginis veiklos planas
    10 - 9 balsai (-ų)
Ryralio DJ Strateginis veiklos planas. (2016 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/ryralio-dj-strateginis-veiklos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:42